رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود

در جلسه مشترک مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان انجمن ملی لیزینگ ایران، تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه و انجمن ملی لیزینگ ایران برای توانمندسازی اعضای انجمن منعقد شد. همچنین رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه مشترک مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با نمایندگان انجمن ملی لیزینگ ایران، با حضور اساتید برجسته حوزه بانکداری و اقتصاد واحدهای تهران جنوب و تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان انجمن و مدیران این مرکز تشکیل شد و درخواست انجمن ملی لیزینگ ایران مبنی بر همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه موضوع لیزینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید شمس، رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به ایجاد دانشکده‌های نوین مبتنی‌بر حل مسأله اشاره کرد و تبدیل دانشکده‌های علم محور به دانشکده‌های مسأله محور را مأموریت اصلی مرکز مطالعات دانست.

در ادامه اساتید گروه بانکدارای در خصوص لزوم ایجاد رشته مدیریت امور بانکی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی به بحث و بررسی پرداختند.

در این جلسه مصوب شد تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه و انجمن ملی لیزینگ ایران برای توانمندسازی اعضای انجمن، آموزش نیروهای فعلی و موجود در لیزینگ و آموزش نیروهای انسانی در آینده  و دانش افزایی آنها منعقد شود. همچنین رشته لیزینگ در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1159294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =