مهم ترین کارکرد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ است

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه ازاد اسلامی در نشست راهبران قرآنی، فرهنگی و هنری سما گفت: یکی از مهم ترین کارکردهای تعلیم و تربیت انتقال فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،  نشست راهبران قرآنی، فرهنگی و هنری سما استان ها صبح امروز با حضور سیدمحمدبطحایی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما، حجت السلام و المسلمین سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی، حجت الاسلام و المسملین امیر ابراهیم زاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز و راهبران استانی به میزبانی واحد کرج برگزار شد.

سیدمحمد بطحایی در این نشست با برگزاری کارگاه برنامه ریزی فرهنگی با رویکرد خانواده محوری با تعریف معنای فرهنگ و بیان اهمیت و ضرورت ورود به مقوله فرهنگ و بحث فرهنگی از کمرنگ شدن نقش خانواده ها در تربیت فرزندان سخن گفت.

وی یکی از مهم ترین کارکردهای تعلیم و تربیت را انتقال فرهنگ دانست و از ضرورت برنامه ریزی برای انجام کارهای فرهنگی نکاتی را بیان داشت.  

این کارگاه که با مشارکت و هم اندیشی با شرکت کنندگان همراه بود با استقبال حاضران  روبرو شد.

ارائه گزارشی از فعالیت های ویژه فرهنگی و هنری توسط راهبران استان های منتخب نجف آباد، البرز و یزد صورت گرفت.

در ابتدای این نشست همچنین حجت السلام و المسلمین امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان البرز سخن گفت.

مهم ترین کارکرد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ است

کارگاه آموزشی برنامه ریزی فرهنگی بر مبنای لذت با تدریس حجت السلام و المسلمین معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی، تبیین نحوه فعالیت قرارگاه فرهنگی و هنری سما توسط مهندس صفا سرپرست نظارت و راهبری فرهنگی و هنری و تبیین و تشریح نحوه ثبت اطلاعات فعالیت های فرهنگی در پرتال سما توسط مهندس فرامرزی مدیریت فن آوری و اطلاعات و کارگاه آموزشی برنامه ریزی برای مدیریت رسانه در فرآیند تربیت و گعده فرهنگی از دیگر برنامه های روز اول این نشست بود.

گفتنی است نشست راهبران فرهنگی، قرآنی و هنری سما در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در مجموعه دشت بهشت کرج برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1160151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =