دیدار علی‌اکبری با خانواده شهید دانشجوی واحد بجنورد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم در بجنورد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از واحد بجنورد؛ محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید فیروز حمیدی زاده شهید دانشجوی مدافع حرم اظهار کرد: با توجه به زندگینامه ای که از شهید حمیدی زاده مطالعه کرده ام وی فردی توانمند در زمینه های گوناگون هنری و ورزشی بود که این افراد نعمت هایی بودند که خداوند به کشور ایران اسلامی اعطا کرده است.

علی اکبری با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری در خصوص مدافعان حرم گفت: حضرت امام در خصوص رشادت مدافعان حرم فرمودند؛ امتیاز ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور. اگـر جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا آنهـا می‌جنگیدیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

وی افزود: وظیفه ماست تا با خانواده های معظم شهدا دیدار و از آنان بر حسب وظیفه خود دلجویی کنیم که قطعا هر کاری که از دست ما و مسئولان دانشگاه آزاد برآید دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات آنان را رفع کنیم.

در حاشیه این دیدار علی اوسط نامور کارمند حوزه فرهنگی واحد بجنورد و هم رزم شهید فیروز حمیدی زاده خاطراتی از شهید را بازگو کرد.

گفتنی است شهید فیروز حمیدی زاده دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی واحد بجنورد در عملیات آزادسازی منطقه نبل و الزهرا در تاریخ 12/11/94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با هیات رئیسه واحد بجنورد نیز دیدار کرد و از آزمایشگاه ها، کارگاه‌ها و کلاس های آموزشی دانشکده ها بازدیدی به عمل آورد که در حاشیه این بازدید با تعدادی از دانشجویان نیز به گفت‌وگو پرداخت.

علی اکبری ضمن تاکید بر تشکیل کلاس های آموزشی به صورت حضوری، برای حل مشکلات دانشجویان در فضای آموزشی خواستار پیگیری توسط مسئولان حوزه های مختلف این واحد دانشگاهی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1160517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =