توضیحات دانشگاه خوارزمی درباره ابتلای دانشجویان به بیماری

دانشگاه خوارزمی درباره بیماری برخی از دانشجویان دانشگاه گزارشی ارائه داد، براساس آمارهای اعلام شده، در این گزارش، احتمال ابتلای دانشجویان به علائم بیماری ناشی از غذای سلف بسیار پایین است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه خوارزمی در پی بیماری برخی از دانشجویان دانشگاه گزارشی بدین شرح ارائه داد: پیرو مراجعه تعدادی از دانشجویان خوابگاه پردیس حصارک به درمانگاه دانشگاه، ریاست دانشگاه خوارزمی، معاونت دانشجویی و جمعی از مدیران مسئول طی روزهای پنج شنبه و جمعه در محل دانشگاه حضور یافتند و ضمن بررسی و تسهیل فرآیندهای درمانی دانشجویان، هماهنگی‌های لازم جهت جمع آوری اطلاعات میدانی و اطلاعات سامانه‌های تغذیه دانشگاه را به عمل آوردند و تحلیل موضوع در دستور کار قرار گرفت.

آمار اولیه گردآوری شده در این خصوص به شرح زیر است:

۱

تعداد دانشجویان استفاده کننده از شام چهارشنبه شب سلف دانشجویی دانشگاه

۱۰۰۸ نفر

۲

تعداد دانشجویان مراجعه کننده دارای علائم بیماری از شب چهارشنبه تا ظهر روز جمعه

۱۴۷ نفر







با توجه به آمار فوق می‌توان مشاهده نمود که نسبت دانشجویان دارای علائم بیماری به کل دانشجویان استفاده کننده از شام سلف دانشجویی در شب چهارشنبه در حدود ۱۶ درصد است.

۳

تعداد دانشجویان مراجعه کننده به درمانگاه که از شام نوع اول (چلو گوشت) روز چهارشنبه استفاده کرده‌اند

۶۲ نفر

۴

تعداد دانشجویان مراجعه کننده به درمانگاه که از شام نوع دوم (کشک بادمجان) روز چهارشنبه استفاده کرده‌اند

۴۲ نفر

۵

تعداد دانشجویان مراجعه کننده به درمانگاه که از هیچکدام از دو نوع شام دانشگاه روز چهارشنبه استفاده کرده‌اند

۴۳ نفر






 

همچنین این آمار نشان می‌دهد حدود ۴۲ درصد دانشجویان دارای علائم بیماری از شام نوع اول (چلو گوشت) و در حدود ۲۸ درصد از شام نوع دوم (کشک بادمجان) استفاده کرده‌اندو حدود ۳۰ درصد دانشجویان از شام سلف دانشجویی دانشگاه اصلاً استفاده نکرده‌اند. لذا با توجه به این آمار می‌توان گفت که احتمال ابتلای دانشجویان به علائم بیماری ناشی از غذای سلف دانشجویی عملاً بسیار پایین می‌باشد، چرا که حتی تعداد قابل توجهی از دانشجویان دارای علائم از غذای دانشگاه استفاده نکرده‌اند و یا از دو نوع غذای متفاوت استفاده کرده‌اند.

۶

تعداد کل دانشجویان که از شام نوع اول (چلو گوشت) روز چهارشنبه استفاده کرده‌اند

۶۹۸ نفر

۷

تعداد کل دانشجویان که از شام نوع دوم (کشک بادمجان) روز چهارشنبه استفاده کرده‌اند

۳۱۰ نفر







این آمار نیز نشان می‌دهد که علائم بیماری در ۸ درصد کل دانشجویان استفاده کننده از شام نوع اول (چلو گوشت) و حدود ۱۳ درصد کل دانشجویان استفاده کننده از شام نوع دوم (کشک بادمجان) دیده شده است. لذا مجدداً با توجه به این آمار نیز می‌توان گفت که احتمال ابتلای دانشجویان به علائم بیماری ناشی از غذای سلف دانشجویی تقریباً منتفی است، با توجه به تمامی تحلیل‌های ارائه شده، سایر فرضیات مربوط به ابتلای دانشجویان در دست بررسی است. همچنین، نمونه برداری‌های مورد نیاز انجام گرفته و آزمایش‌های مورد نیاز بر روی نمونه‌ها در دست انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =