دوره مهارت‌افزایی مشاوران کسب‌وکار در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

اولین دوره مهارت‌افزایی مشاوران کسب‌وکار با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین دوره مهارت‌افزایی مشاوران کسب‌وکار از سری آموزش‌های کوچینگ و منتورینگ مخصوص اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و فعالان زیست‌بوم فناوری کشور، به همت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

این دوره مهارت‌افزایی از تاریخ 10 آذرماه سال جاری به مدت 6 هفته (72 ساعت) برگزار می‌شود که 5 هفته آن به صورت غیرحضوری و هفته پایانی به صورت حضوری خواهد بود. این دوره در محل هتل فرهیختگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مجری برگزاری این دوره «شرکت توسعه فناوری هوشمندمدار» از شرکت‌های مستقر در پارک  علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است که به شرکت‌کنندگان در این دوره، از طرف پارک علم و فناوری و اداره کل توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی مدرک معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود. 

کارگاه‌های برندینگ و مارکتینگ، متاورس، هوش مصنوعی و استارت‌آپ موفق بخشی از کارگاه‌های این دوره است. محورهای آموزشی در این دوره شامل آموزش‌های کسب‌وکار، تحلیل و مدل سازی کسب‌وکار، مدل‌های کارآفرینی، برندسازی و هویت برند، آموزش مهارت‌های شناختی، مهارت مطالعه و تحلیل بازار، مهارت آینده‌پژوهی، مهارت بازاریابی با استفاده از نوروسانس، آموزش مهارت‌های رفتاری، فنون حل مسئله خلاق، فنون مذاکره و فنون روان‌شناسی بازار و معاملات است.

اطلاعات بیشتر در سایت http://park.iau.ir در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =