دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جذب دانشجو موفق بوده است

کمیسیون معاملات سازمان مرکزی دانشگاه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد کرج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از واحد کرج بیان داشت: باید پذیرفت که دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است که باید با تلاش خود به کسب درآمد بپردازد  و با برنامه ریزی منظم به حیات خود ادامه دهد.

داریوش جاوید با اشاره به ظرفیت بسیار خوب واحد کرج بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با توجه به ظرفیت های موجود باید هرسال یک گام به جلوتر بردارد و از ظرفیت های بالقوه خود استفاده نموده و دارایی های راکد خود را فعال نماید تا بتواند  درآمد زایی لازم را کسب کند.

وی از حمایت سازمان مرکزی برای طرح های توجیه پذیر و مبتنی بر قوانین و بخشنامه خبر داد و خاطر نشان کرد: برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با توجه به ظرفیت های بالقوه ای که دارد آینده روشنی دیده می شود و با توجه به اینکه این استان در مسیر 14 استان دیگر قرار گرفته و همجواری با استان تهران مزیت مناسبی است تا بتواند در راستای شکوفا شدن بهره مند شود.

 جاوید اظهار کرد: با توجه به آمار های ارائه شده و با وجود 6 مرکز متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی از  66 مرکز آموزش عالی فعال در استان و بهره مندی از 45 درصد ظرفیت دانشجویی می توان گفت استان البرز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پیشرو در جذب و پذیرش دانشجو بوده است.  

حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز گفت:  استان البرز دارای ظرفیت های بسیار بالایی می باشد که سبب شده به قطب علم و فناوری در کشور تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت 3650 واحد صنعتی، 25 شهرک و ناحیه صنعتی ، 3 پارک علم و فناوری در استان و دارابودن یکصد هزار دانشجوی مشغول به تحصیل از دیگر پتانسیل های استان بوده  که در این میان دانشگاه آزاد اسلامی سهم 40 درصدی در آموزش عالی استان دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جذب دانشجو موفق بوده است

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  یک دانشگاه پژوهش محور است و اخیرا ارتباطات بسیار خوبی با مجموعه های فعال در استان برقرار نموده و به سمت درآمد های غیر شهریه ای حرکت می کند. این دانشگاه طرح های جدیدی به استانداری و شورای شهر ارائه نموده که این طرح ها در مرحله تصویب نهایی می باشد . که در صورت تصویب طر ح های ارایه شده ، تمامی درآمد های غیر شهریه ای مصوب در بودجه سالجاری را پوشش خواهد داد.

لازم به ذکر است پیش از برگزاری این جلسه ، بازدید میدانی از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز توسط مسئولین سازمان مرکزی و استان البرز صورت پذیرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =