وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت شبکه ملی اطلاعات تکمیل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات گفت: یکی از پروژه‌های محوری و اصلی وزارت ارتباطات شبکه ملی اطلاعات است که ما برای تحقق آن همه امکانات و منابع وزارتخانه را بسیج می‌کنیم.

وی افزود: شبکه ملی اطلاعات طرح مشخص و روشن دارد و پنهانی نیست؛ مصوبه شورای عالی فضای مجازی دارد و جزئیات آن برای متخصصین کاملاً شفاف و روشن است.

بیشتر بخوانید

توضیحات وزیر ارتباطات درباره افزایش تعرفه اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: در یک جمله می‌توان گفت شبکه ملی اطلاعات یک شبکه پر سرعت، با کیفیت، امن و مستقل در گستره جمهوری اسلامی ایران است که یک سری خدمات متنوع و باکیفیت و پر سرعت بر روی آن ارائه می‌شود.

زارع‌پور تصریح کرد: آنچه که آرزوی مردم است که اینترنت پرسرعت داشته باشند و خدماتی که روی شبکه ارائه می‌شود پرسرعت باشد، مساوی با شبکه ملی اطلاعات است که ما تلاش می‌کنیم ان‌شاءالله آن را محقق کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش که شبکه ملی اطلاعات چه زمانی تکمیل می‌شود؟، گفت: تلاش ما این است که تا پایان دولت ان‌شاءالله شبکه ملی اطلاعات را صددرصد تمام کنیم تا مردم عزیز ما طعم شیرین سرعت بالا در شبکه و در خدمات را بچشند.

پایان پیام/

کد خبر: 1164915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =