وحیدی: دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد/ ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه و جهان

وزیر کشور گفت: دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و باید نسبت به بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه و جهان اقدام کرد زیرا منشأ تمامی برکاتی که مردم کسب کرده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی عصر سه‌شنبه ۶ دیماه در نوزدهمین همایش فاطمیون که به میزبانی شهرستان کوار برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: اگر پایداری دخت نبی مکرم اسلام (ص) نبود، بسیاری از خواص مسیر اسلام را گم می‌کردند اما حضرت زهرا (س) به آسمان‌ها نور بخشید و این نور تاکنون ادامه دارد و شهدای اسلام با جان نثاری، تمام هستی خود در این مسیر قرار دادند.

بیشتر بخوانید

وحیدی: تروریست‌ترین گروه‌ها امروز درباره حقوق بشر حرف می‌زنند

او خاطرنشان کرد: اگرچه حضرت فاطمه زهرا (س) یک تنه برای دفاع از اسلام اقدام کرد اما برخی از خواص در این شرایط نیز دچار لغزش شدند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا از بالاترین نقطه به مردم نگاه می‌کنند و از مردم می‌خواهند که در این مسیر قرار بگیرند، تاکید کرد: نباید فراموش کرد که اولین بانوی شهید اسلام حضرت زهرا (س) است و همه شهدا نیز ادامه دهنده این راه هستند.

وحیدی همچنین با بیان اینکه امروز با طیف جدیدی از شهدا همراه هستیم که شهدای امنیت هستند و تلاش می‌کنند که مسیر انقلاب از راه حقیقی خود دور نشوند، ادامه داد: اگر شهدا نبودند راهی برای رسیدن به آسمان و تعالی نبود، چرا که جریان شهادت برگرفته از مکتب جهاد و از بین برنده دشمن و برنامه ریزی دشمنان است.

او با بیان اینکه خون شهید به قدری پر صلابت است که هیچکس توانایی مقابله با آن را ندارد، گفت: خون شهداء، عاملی برای نابودی دشمن و برنامه‌های آنان است.

وزیر کشور با بیان اینکه شهدا با قامت استوار در مقابل برنامه‌های پیچیده دشمن ایستادند تا نقشه‌های آنان را نابود کنند و عاملی برای دفاع از مکتب انقلاب و آرمان‌های انقلاب باشند، به ناآرامی‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: دشمنان با برنامه ریزی به جنگ مکتب انقلاب و اسلام آمده بودند و فکر می‌کردند می‌توانند مبانی فکری و اعتقادی ما را مورد هدف قرار بدهند.

وحیدی افزود: دشمن در تلاش بود با قرآن سوزی و حمله به مساجد عاملی برای از بین رفتن حجاب باشد اما بصیرت مردم و خون شهدا عواملی بودند که تمام نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

او با بیان اینکه دشمن برای اجرایی کردن نقشه‌های خود از افرادی استفاده کرد که خودباخته و وطن فروش بودند، گفت: در اتفاقات اخیر افرادی که وطن فروشی ویژگی بارز آنان بود در تلاش بودند تا انقلاب اسلامی ایران را دچار ضعف کنند.

وزیر کشور ادامه داد: دشمن گروهی از کشورهای مخالف ایران نظیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، عربستان و … را جمع کرد و با پخش کردن پول‌های گزاف برخی از جوانان را با مهندسی ذهن فریب داد.

به گفته او؛ دشمن زمانی که دید از اغتشاشات به نتیجه نمی‌رسد برنامه ریزی جدیدی برای آسیب زدن به ایران از طریق جنگ اقتصادی کرد، این موضوع زمانی اثرگذاری بدی دارد که برخی که مدعی روشن فکری هستند تلاش دارند تا این برنامه ریزی را در داخل کشور پیاده سازی کنند.

وزیر کشور همچنین اظهار کرد: در انتخابات ٨٨ بیش از ٩٠ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند اما برخی در داخل با بیان موضوعاتی در تلاش بودند تا نظام را متهم به ایجاد مشکل در انتخابات کنند؛ از این رو فتنه ٨٨ را دشمن ایجاد کرد تا کشور در مسیر توسعه قرار نگیرد.

وحیدی تاکید کرد: دولت سیزدهم از روز نخست فعالیت بر این اساس استوار بود که با آمریکا مقابله کرده و کشور را در مسیر توسعه قرار دهد و همین مقاومت باعث شد که دشمن از فشار حداکثری که بر ایران روانه کرده بود، پشیمان شود.

او تصریح کرد: دشمن پس از جراحی اقتصادی که توسط دولت انجام شد و برگزاری مراسم پرشکوه اربعین برای جلوگیری از گام دوم انقلاب مسئله فوت یک دختر را بهانه قرار داد تا فتنه‌ای جدید در ایران شکل دهد.

وزیر کشور اضافه کرد: دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد و باید نسبت به بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه و جهان اقدام کرد زیرا منشأ تمامی برکاتی که مردم کسب کرده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

وحیدی همچنین تاکید کرد: اگر نگاهی دقیق داشته باشیم شاهد مشکلات متعدد در دنیای غرب خواهیم بود، چرا که کشورهای غربی مملو از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی هستند، البته نباید فراموش کرد که ایران نیز دارای مشکلاتی بوده اما باید در کنار هم قرار گرفت تا با همدلی مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور، صبح سه شنبه ششم دی با هدف حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در شیراز، بازدید از نمایشگاه یاس کبود فتح آباد خفر و شرکت در همایش فاطمیون کوار به استان فارس سفر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =