۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام کشف شد

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از کشف ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از دو مسافر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،‌ سردار محسن عقیلی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا به منظور جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از طریق خطوط هوایی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: کارکنان پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) حین پایش مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند، به بار همراه دو نفر از مسافران در خصوص جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند.

دستگیری ۶۶۷ خرده‌فروش مواد مخدر در تهران

وی افزود: با بهره گیری از تجهیزات کمک بازرسی و بررسی دقیق‌تر از بار همراه یکی از مظنونان، مقدار ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل بسیار ماهرانه‌ای در داخل غلطک‌های فلزی دستگاه چاپ جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد، در بررسی بار مسافر دوم مقدار ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر باز هم از نوع تریاک در قاب آکواریوم جاسازی شده، کشف و ضبط شد.

سردار عقیلی در پایان با اشاره به مأموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بیان داشت: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از پدران و مادران خواست به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی خصوصاً معضل اعتیاد به مواد مخدر سطح آگاهی‌های خود را در این زمینه بالا برده و نظارت بیشتری بر خانواده خود داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =