کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر / ۸۲ قاچاقچی دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر و دستگیری 82نفر قاچاقچی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: ماموران انتظامی کشور در 48 ساعت گذشته موفق به کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر به ویژه در نقاط کویری حاشیه شرقی کشور شدند.

سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در تشریح جزییات این خبر افزود: به منظور رصد و کنترل فعالیت های مجرمانه باندهای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاقچی که قصد جابه جایی و انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه ‌ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

۲۸ کیلوگرم مواد مخدر در فرودگاه امام کشف شد

وی افزود: با اشراف کامل اطلاعاتی و نیز رصد دقیق و پیچیده قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی خستگی ناپذیر و جان برکف به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند محموله های سنگینی از مواد مخدر را از مرزهای شرقی و جنوب شرقی به کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: ماموران انتظامی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار داده و طی عملیات‌های غافلگیرانه موفق به کشف سه و نیم تن انواع مواد مخدر و دستگیری 82 نفر قاچاقچی شدند.

سردار کریمی افزود: در این عملیات ها 108 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 18 دستگاه موتورسیکلت، دو قبضه سلاح و 200 فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کریمی به جدیت پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی تعداد 841 نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و 1029 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از پیگیری و تلاش های مجاهدت گونه همکاران خود در مجموعه انتظامی کشور، با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =