آشنایی شرکت‌ها و هسته‌های فناور با مراحل اخذ مجوز دانش‌بنیانی

شرکت ها، هسته‌ها و اعضای هیئت ‌علمی فناور دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری با مراحل اخذ مجوز دانش‌بنیانی با مراحل اخذ مجوز دانش بنیانی آشنا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، چهارمین کارگاه یک‌روزه آشنایی با فرایند اخذ مجوز دانش‌بنیانی ویژه مدیران شرکت‌ها، هسته‌ها و اعضای هیئت‌علمی فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور 40 فناور در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

رونمایی از 3 محصول فناور در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

عسکری غلام زاده مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه آموزشی به ارائه مباحث مربوط به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، سرفصل خدمات 110گانه حمایتی از این شرکت‌ها، فرایند ثبت‌نام و درخواست ارزیابی، شروط ضمنی اولیه، انواع شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، دسته‌های فناوری و فهرست کالاهای مشمول، فرایند ارزیابی و تکمیل مدارک و نهایتاً نحوه اعتراض به نتیجه رد کارگروه پرداخت.

در ادامه این کارگاه غلام زاده به سؤالات حضار پاسخ داد و به‌صورت مطالعه موردی، این مراحل را برای چند شرکت منتخب حاضر در جلسه شبیه‌سازی کرد و راهنمایی‌های لازم جهت طی مراحل اخذ مجوز دانش‌بنیانی را برای مدیران شرکت‌های مذکور تشریح کرد.

این کارگاه آموزشی به همت مرکز رشد سلامت واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1166446

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =