مصرف این دمنوش شما را شاد و آرام می‌کند

معروفترین خوراکی شادی آور در طب سنتی زعفران است. اغلب دوست داران زعفران تأثیر آن را در ایجاد نشاط و خنده‌آوری تجربه کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از ایرنا، گاهی دوری از غم، خشم و ناراحتی به آسودگی امکان پذیر نیست و باید به کمک برخی مواد گیاهی و طبیعی به بدن و اعصاب کمک کرد تا این لحظات را سپری کرده و به آرامش برسد. اگر شما هم دوران سختی را سپری می کنید و یا برای بهتر شدن حال روحی و جسمی تان به دنبال راهکارهای سالم و طبیعی هستید، این دمنوش را امتحان کنید.

بهترین خوراکی‌ها برای گرم نگه داشتن بدن

معروفترین خوراکی شادی آور در طب سنتی زعفران است. اغلب دوست داران زعفران تأثیر آن را در ایجاد نشاط و خنده‌آوری تجربه کرده‌اند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما استفاده از دمنوش های زعفران است. شما با هر ترکیبی که خودتان دوست دارید می توانید دمنوش زعفران آماده کنید اما دمنوش زنجبیل و زعفران یکی از موثرترین دمنوش های شادی آور است.

مواد لازم

زعفران : چند رشته ترجیحا پودر شده

آب : چند پیمانه

زنجبیل: به مقدار دلخواه

عسل : دو قاشق چای خوری

پودر دارچین: به مقدار لازم

طرز تهیه

آب را در قوری بریزید و بگذارید بجوشد.عسل، زنجبیل و دارچین  سابیده شده را به آن اضافه کنید. اکنون زعفران پودر شده را بریزید و درب ظرف را ببندید و بگذارید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بجوشد و دم بکشد. دمنوش شما آماده است. از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

منبع: بهداشت نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1166506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =