تقابل دو فوق ستاره جهان در عربستان شدنی است؟

رونالدو و مسی در دیدار دوستانه تیم منتخب النصر و الهلال مقابل پاری‌سن‌ژرمن به مصاف هم خواهند رفت؛ دوئلی که در جام جهانی رخ نداد و حال این زلزله فوتبالی قرار است عربستان را به لرزش درآورد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاری‌سن‌ژرمن پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه (۱۹ ژانویه) در ورزشگاه ملک فهد ریاض عربستان به مصاف تیم منتخب النصر و الهلال خواهد رفت؛ تیم النصری که کریستیانو رونالدو چند صباحی است به‌ صورت رسمی به آن پیوسته و همین انتقال نگاه‌ها را به عربستان معطوف کرده است.

در این دیدار دوستانه قرار است دو رقیب دیرینه یعنی لیونل مسی قهرمان کنونی جهان و بازیکن پاری‌سن‌ژرمن و کریستیانو رونالدو دارنده ۵ توپ طلای جهان با پیراهن النصر رویاروی هم بایستند و رقابت خود را در عربستان سعودی احیا کنند.

آغاز دورباره صادرات کالا به عربستان

تیم پاری‌سن‌ژرمن قرار است طبق رسمی که پس از تصاحب این باشگاه توسط قطری‌ها مرسوم شده و بنا بر آن هر سال در ژانویه در قطر حضور یابند. امسال هم آن‌ها ۲۷ دی‌ماه (۱۷ ژانویه) قبل از دیدار دوستانه با عربستان، به دوحه سفر خواهد کرد.

آخرین دیدار مسی و رونالدو برندگان ۱۲ توپ طلا، به لیگ قهرمانان ۲۰۲۰-۲۱ بین بارسا و یوونتوس بازمی‌گردد؛ اما رقابت‌های بزرگ آنها در ال‌کلاسیکو بارسا و رئال‌مادرید، بارها رخ‌داده است؛ زمانی که مسی قهرمان بارسلونا و رونالدو قهرمان رئال‌مادرید بود.

درباره بازی دوستانه این دوستاره جهان در عربستان، ترکی آل شیخ مسئول بلندپایه ورزش عربستان خبر داد در رصد بلیت‌فروشی این دیدار دوستانه متوجه شدند هواداران ۱۷۰ کشور خواهان خرید بلیت برای تماشای بازی مسی و رونالدو در ریاض هستند.

همچنین طبق آمار وزارت ورزش عربستان بیش از ۲ میلیون درخواست برای حضور در این بازی به میزبانی ریاض به دستشان رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =