توصیه‌های پلیس راهور به شهروندان تهرانی در روزهای برفی

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بارش برف در مناطق شمالی تهران گفت: توصیه می‌شود شهروندان عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از حوادث جلوگیری به‌عمل آید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسوی پور، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت معابر در روز جاری گفت: سازمان هواشناسی برای شب گذشته پیش‌بینی ریزش برف کرد و بر همین اساس همه همکاران در پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران در همه معابر و به‌طور خاص معابر شمالی حضور داشتند.

هواشناسی ایران / صدور هشدار نارنجی برای بارش برف و کولاک

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تا این لحظه برف چشم‌گیری نبارید اما از ۲۰ دقیقه پیش در قسمت شمالی منطقه یک ریزش برف شروع شده و آمادگی به‌طور صد در صد در پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران است تا بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ادارات و کاهش حجم ترافیک در محورها، به‌طور خاص در بزرگراه‌ها سرعت افزایش پیدا کرده بر همین اساس توصیه می‌شود شهروندان عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از حوادث جلوگیری به‌عمل آید.

موسوی‌پور بیان کرد: توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری در روز جاری اجتناب کنند تا اگر احیاناً ریزش شدید برف را داشتیم بتوانیم شن‌پاشی و نمک‌پاشی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =