نوش آبادی: افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته هیچ تناسبی با تورم ندارد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: افزایش متوسط ۲۰ درصدی حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته هیچ تناسبی با تورم لجام گسیخته بالای ۴۰ درصد ندارد، دولت با افزایش مناسب حقوق ها ؛ بخشی از این تورم و گرانی ها را جبران کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین نوش آبادی افزود: وضعیت نابسامان قیمت ها و توزیع نامناسب نهاده های دامی و کشاورزی ، اقتضاء می کند با حذف کامل تعرفه های گمرکی واردات ، قیمت ها تعدیل و مدیریت شود و فشار های موجود به حداقل برسد.

دلیل دریافت حقوق ۳۰ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران چیست؟

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران گفت: انتقال پروژه های عمرانی ملی به استانی در لایحه بودجه سال آینده ، ممکن است موجب کاهش اعتبارات و توقف اجرای این پروژه ها در سطح مناطق کشور شود.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص معافیت پنجاه درصدی مدارس خیرساز از حق انشعابات آب و برق و گاز در لایحه بودجه سال آینده تاکید کرد ، این معافیت باید به صد در صد افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ یادآور شد: خیری که میلیارد ها تومان برای ساخت مدارس به دولت کمک می کند ، چرا نباید از پرداخت حق انشعابات بطور کامل معاف باشد.

نوش آبادی در خصوص تامین مسکن رایگان برای والدین ۴ قلو به بالا در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: این قانون می تواند به والدین چهار فرزند نیز تسری پیدا کند تا مشوقی برای سیاست فرزند پروری در کشور باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1167583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =