نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود

نتایج قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۲۱ هزار دستگاه محصولات ایران‌خودرو روز آینده یکم بهمن اعلام می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی ‌برگزار شد.

قیمت خودرو پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱

در این دوره از عرضه خودرو ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر متقاضی خرید خودرو  ثبت نام کرده‌اند که به گفته برخی از کارشناسان تعداد زیادی از متقاضیان مصرف کننده واقعی نیستند و با توجه به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و به قصد کسب سود  اقدام به خرید کرده‌اند. 

در این دوره از عرضه، ایران خودرو ۲۱ هزار دستگاه خودرو در مقابل ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تقاضا عرضه خواهد کرد که مقرر شد نتایج قرعه‌کشی پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت ایران خودرو به نشانی‌ esale.ikco.ir اعلام شود. 

براساس اطلاعات واصله نتایج این قرعه کشی روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد و پیامک نیز برای برندگان ارسال خواهد شد اما براساس اعلام ایران خودرو، ملاک و مبنای برنده شدن در قرعه‌کشی همان سایت مذکور است و ثبت نام کنندگان حتما برای اطلاع از وضعیت خود باید به سایت مراجعه کنند. 

در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو که از یکشنبه ۱۸ دی آغاز و تا ۲۵ دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژوپارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

پایان پیام/ 

کد خبر: 1168177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ویدا حسین پور IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      از کار کنان ایران خودرو تشکر میکنم که اینقد زحمت میکشنن.خسته نباشین هموطنان