سردار سلامی: ایران تجربه زمین زدن قدرت‌های بزرگ را دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند، گفت: ایران اسلامی تجربه زمین‌ زدن قدرت‌های بزرگ را دارد و ایران امروز از اراده اروپا برای تحریم عبور کرده است.

 به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه 2 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپا در امتداد خط تاریخی خود در این فتنه عظیم جهانی به‌ عنوان بخشی از آرایش یک جنگ جهانی علیه ملت ایران عمل کرد. منظورم از اروپا برخی از کشورهایی هستند که همواره میدان‌دار ایجاد چالش، جنگ و بحران علیه ملت عزیز ایران هستند. به‌خصوص انگلستان، فرانسه، آلمان و هلند.

سردار سلامی: هیچ نقطه‌ای نیست که انگلیس کشتار راه نینداخته باشد

وی در ادامه اظهار کرد: یک چشم‌انداز کوتاه تاریخی نشان می‌دهد که از 120 سال پیش به این سمت، از دوران «هنری کمبل»، بالفور تا چرچیل، جیمز کالاهان، تاچر، کامرون، تونی‌بلر و همه نخست وزیران انگلستان، یک خط دقیق تعقیب شده و آن هم مبارزه، جنگ، تحمیل بحران و قتل عام حتی در حد سلاح‌های کشتار جمعی با تحمیل قحطی و تحریم است. در کودتای 28 مرداد و حتی در قطعنامه‌های ترکمنچای و گلستان و در دفاع مقدس نیز این مسیر دنبال شده است.

سردار سلامی یادآور شد: دیگر کشورهای اروپایی هم که آن‌ها را برشمردند، همین‌طور بوده‌اند. شما نقش فرانسه را علیه جنگ تحمیلی علیه ملت ایران به خوبی می‌شناسید، میراژها، سوپر اتانداردها و سایر تسلیحاتی که به رژیم عراق داده شد و حمایت سیاسی و روانی تبلیغاتی، سیاسی و روانی از رژیم بعث عراق و آلمان را با زرادخانه‌های شیمیایی و با تنگی نفس و تاول دست‌ها و ابدان و اجساد مطهر شهیدان و جانبازان می‌شناسید. شما خطوط اثر بحران‌آفرینی سیاسی این کشورهای اروپایی را در تحمیل یک تحریم جهانی علیه ملت ایران به خوبی می‌بینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =