ایران با کی‌روش قهرمان آسیا هم نمی‌شود/ برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی

پیشکسوت فوتبال درباره گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی، گفت: برانکو بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران است.

شیث رضایی، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره گزینه‌های سرمربی‌گری، گفت: برانکو ایوانکویچ بهترین گزینه برای سرمربی گری تیم ملی است. همگی شاهد عملکر خوب او در پرسپولیس بودند؛ او می‌تواند به تیم ملی کمک زیادی بکند.

وی با انتقاد از عملکرد کارلوس کی روش در جام جهانی، بیان کرد: به چه علت کی‌روشی را آوردند که هشت سال هیچ دستاوردی برای ایران نداشت؟ کی‌روش برای ما هیچ فایده‌ای ندارد و باید به فکر شخص دیگری باشیم.

بازیکنان حق ندارند به داور اعتراض کنند/ جنجال آفرینی VAR در فوتبال ایران!

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: بعید می‌دانم با کی‌روش و سبک بازی‌های او که در جام جهانی شاهدش بودیم، بتوانیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قهرمان شویم. 

وی افزود: تیم‌های آسیایی دیگر مثل گذشته ضعیف نیستند و پیشرفت کرده‌اند؛ با وجود تیم‌های مثل ژاپن و استرالیا و عربستان، کار ایران در جام ملت‌های آسیا سخت است.

رضایی با حمایت از سرمربی اسبق تیم ملی، اظهار کرد: اسکوچیچ با شجاعت، سرمربی تیم ملی شد؛ به خوبی در فوتبال ایران کار کرد و تیم ملی را به عنوان تیم اول راهی جام جهانی کرد. پس چرا با این مربی که کمک حال ما بود آنگونه برخورد کردند و از سرمربی‌گری کنارش گذاشتند؟ اتفاقی که برای اسکوچیچ رقم خورد، اتفاق زشتی بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =