مخبر: نباید سیستان و بلوچستان از خشکسالی رنج ببرد

معاون اول رئیس جمهور به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و زیرساختی در استان سیستان و بلوچستان با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه زابل شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم،  گفت: حل مشکلات آبی این استان یکی از اهداف این سفر است و نباید استانی همانند سیستان و بلوچستان با ظرفیت همجواری در کنار دریا و سفره های زیر زمینی از مشکلات کم آبی و خشکسالی رنج ببرد.

مخبر: تردد زائران با خودروهای شخصی به خاک عراق امکان‌پذیر شد

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: انتقال آب از دریا و استخراج آبهای ژرف از مهم ترین برنامه های دولت برای حل مشکلات آب این استان است و همچنین با پیگیری های دستگاه دیپلماسی بدنبال پیگیری حقابه هیرمند هستیم.

 مخبر همچنین حل مشکلات سوخت و جایگاه های سوخت در استان سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: در جلسات این سفر مسائل اشتغال و مسکن بررسی و روند اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان پیگیری می شود.

گفتنی است بازدید از ذخائر آبی و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شرکت در شورای اداری استان و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی و عمرانی نظیر بیمارستان و مراکز درمانی، خطوط انتقال برق، مدرسه و... از برنامه های محمد مخبر در این سفر است. 

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر یک روزه وزاری نفت و نیرو و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین تمامی هشت نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =