کنکور و آزمون| ثبت‌نام 4 آزمون علوم پزشکی از ۱۰ بهمن آغاز می‌شود/ اعلام نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی

ثبت‌نام آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقا و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از امروز ۱۰ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور متقاضی این آزمون ها می توانند از ۱۰ بهمن تا ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کنکور و آزمون| مهلت ثبت‌نام دانشجویان در آزمون‌های گروه علوم پزشکی اعلام شد

داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند (داوطلبان دقت کنند تمامی مدارک مربوطه در این مرکز باید کامل باشد و در صورت نقص پرونده، کارت ورود به جلسه برای این داوطلبان صادر نخواهد شد)، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، با مراجعه به لینک آزمون های مربوطه (قسمت پرداخت هزینه) مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال (۴۵۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

این دسته از متقاضیان پس از پرداخت هزینه باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه، یک قطعه عکس و کارت ملی به دانشگاه های علوم پزشکی برگزارکننده آزمون های جامع مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

تمامی آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در یک نوبت راس ساعت ۹ صبح به صورت کاغذی برگزار می شود.

نتایج آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی اعلام شد

هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات ۱۵ دی ماه برگزار شد.

نتایج آزمون کتبی هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir اعلام شده است.

پذیرفته شدگان آزمون مرحله نظری برای شرکت در آزمون مرحله عملی لازم است از دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به سایت اینترنتی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://gsia.tums.ac.ir/ic_dentistry_school مراجعه کنند.

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان از آزمون جامع داروسازی تفکیک شد

بر اساس مصوبه شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت آزمون های ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور از آزمون جامع ۱۸۰ واحدی داروسازی از سال ۱۴۰۲ به بعد تفکیک شدند.

این تصمیم در سی و دومین نشست شورای آموزش داروسازی و تخصصی اتخاذ شده است.

به این ترتیب آزمون های ارزشیابی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و آزمون جامع ۱۸۰ واحدی داروسازی تفکیک و از سال ۱۴۰۲ به بعد به صورت جداگانه برگزار خواهند شد.

جزئیات مربوطه در اطلاعیه های بعدی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

آزمون نوبت تاریخ برگزاری

ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور

۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲

انتهای پیام/

کد خبر: 1169426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =