شولتز: پوتین تهدیدی برای آلمان ندارد

صدر اعظم آلمان تاکید کرد که رئیس جمهور روسیه او و یا کشورش را تهدد نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از روزنامه بیلد ام زونتاگ ، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان تاکید کرد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در گفت و گوهای تلفنی او و آلمان را تهدید نکرده است.

شولتز در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور روسیه تلفنی او را تهدید کرده است؟ گفت: «خیر، پوتین من و آلمان را تهدید نکرد».

آلمان به شهروندان خود درباره سفر به ایران هشدار داد

وی در عین حال تاکید کرد که در گفت و گوهای تلفنی با رئیس جمهور روسیه، دیدگاه ها درباره وضعیت فعلی اوکراین کاملا متفاوت است». 

شولتز درباره موضوع تحویل تانک به کی یف تاکید کرد: «آلمان آرامش خود را حفظ خواهد کرد و با دقت کامل به ارزیابی تصمیماتی که در آینده اتخاذ خواهد شد، ادامه می دهد».  

صدراعظم آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین برای استفاده از سلاح‌های غربی فقط در خاک اوکراین و عدم حمله به روسیه توافق شده است یا خیر، گفت: « در این مورد اتفاق نظر وجود دارد و هر اقدام دیگری بسیار خطرناک خواهد بود». 

پیش از این روزنامه های انگلیسی تلگراف و یلی میل به نقل از « بوریس جانسون»، نخست وزیر پیشین انگلیس مدعی شده بودند که پوتین در جریان گفت و گوهای تلفنی در پاسخ به هشدارها درباره غیرقابل قبول بودن آغاز عملیات نظامی در اوکراین به ویژه در ماه فوریه ۲۰۲۲ سعی در ایجاد ترس داشته است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1170089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =