معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / کت چرمی + عکس

فیلم سینمایی «کت چرمی» ساخته حسین میرزامحمدی، یکی از آثار راه یافته به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، کت چرمی یکی از پربازیگرترین فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر است.

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۱ / بعد از رفتن + عکس

حسین میرزامحمدی یکی دیگر از فیلم اولی‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر است که کت چرمی را ساخته است. این فیلم به تهیه‌کنندگی کامران حجازی یکی دیگر از فیلم‌هایی است که بنیاد سینمایی فارابی تولید آن را بر عهده داشته است. میرزامحمدی که از سینمای کوتاه پا به عرصه فیلمسازی گذاشته است پیش از این آثار کوتاهی از جمله فیلم ماشوم را ساخته است که مورد تحسین جشنواره‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی که مسعود هاشمی‌نژاد نگارش فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»

بازیگران و عوامل فیلم کت چرمی

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران «کت چرمی» را تشکیل می‌دهند.

مجری طرح: پیمان حجازی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: عماد خدابخش، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، مدیرتولید: پیمان حمیدی، مدیر

 صدابرداری: محمد شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، برنامه‌ریز: افشین رضائی، دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری، عکاس: امید صالحی.

تهیه‌کننده کت چرمی کامران حجازی است. حجازی سال گذشته فیلم مرد بازنده ساخته محمدحسین مهدویان را تهیه کرده بود و مهدویان که این روزها سریال سقوط با مشاوره او در فیلیمو منتشر شده است مشاور کارگردان کت چرمی نیز هست. همین ترکیب پشت دوربین کافی است تا بازیگران جلوی دوربین همان بازیگران تجربه‌های قبلی مهدویان و حجازی باشند. جواد عزتی از مرد بازنده و سریال زخم کاری پا به کت چرمی گذاشت و سارا حاتمی نوجوان نوظهور بازیگری که در سریال زخم کاری درخشید هم در این فیلم حضور دارد.

حاشیه‌های فیلم

  • جواد عزتی با گریم و تیپ متفاوت در فیلم کت چرمی حاضر شده است.
  • کامران حجازی که مدیر تولید سریال زخم کاری بود دومین تجربه تهیه‌کنندگی اش را بعد از فیلم مرد بازنده در این فیلم انجام داده است.
  • محمدحسین مهدویان برای اولین بار است که در جشنواره در مقام کارگردان حضور ندارد ولی در این فیلم در سمت مشاور کارگردان نامش در تیتراژ است.
  • آنطور که از خلاصه داستان و تصاویر مشخص است فیلم فضایی نوآر دارد و داستانی با فضای معمایی را تعریف می‌کند.
  • مدیر امور سینماهای جشنواره بین المللی فیلم فجر از سانس فوق العاده برای فیلم سینمایی «کت چرمی» خبر داد.

کت چرمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1170185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =