اولویت خط حمله پرسپولیس مشخص شد

ورود مهاجم برزیلی به جمع گلزنان تخصصی پرسپولیس کار را برای بازیکن جوان این تیم سخت‌تر از همیشه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جذب لئاندرو پریرا از سوی باشگاه پرسپولیس باعث تقویت خط حمله این تیم در ادامه رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد شد.

مهاجم برزیلی در حالی به جمع امیدهای گلزنی پرسپولیس اضافه شد که عیسی آل کثیر، شیخ دیاباته و مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی در لیست فصل جاری حضور دارند. با این حال عدم رضایت از عبدی و مصدومیت‌های متوالی دیاباته باعث شد تا گل محمدی نسبت به باز گرداندن آل کثیر به پرسپولیس و همچنین خرید پریرا اقدام کند.

عبدی: روش بازی پرسپولیس در فوتبال ایران بی‌نظیر است

اولین گزینه خرید زمستانی پرسپولیس در حالی با این باشگاه قرارداد امضا کرد که گل محمدی برای استفاده از او در ترکیب تیمش عجله دارد تا مهدی عبدی همچنان نیمکت نشین محض پرسپولیس محسوب شود و کمترین شانس را برای بازی کردن داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس که در پنج دیدار دور رفت رقابت‌های لیگ برتر مهاجم تخصصی به کار نگرفت حالا می‌خواهد مهاجمان شش‌دانگ گلزن خود را برای بهبود آمار گلزنی به ترتیب ردیف کند تا پریرا در کنار آل کثیر مهاجمان تأثیر گذار او شوند و دیاباته و عبدی هم در صورت لزوم بازی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا BE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      گل‌محمدی هرکه را خواست با هزینه بالا گرفتن واسه همینه امتیاز از دست میده شلوغش میکنه می ترسه مثل سال قبل قهرمان نشه بهانه می گیره به گواه کارشناسان داوری تا اینجای لیگ استقلال ۱۱ امتیاز از داوری ضرر دیده اتفاقا نطرداوران تا اینجای لیگ موجود است برسی کنند کدام تیم سود وکدام ضررکرد