همه چیز درباره جنجال بزرگ بایرن مونیخ

مانوئل نویر کاپیتان تیم فوتبال بایرن‌مونیخ مصاحبه‌ای در رابطه با یک اقدام باشگاه انجام داده بود که جنجال‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مانوئل نویر پس از حذف تیم ملی آلمان در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای سپری کردن تعطیلات به اسکی رفته بود که در حادثه‌ای به شدت مصدوم شد تا مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد.

باشگاه بایرن‌مونیخ با نظر یولیان ناگلزمان تصمیم گرفت با اخراج تونی پاتالوویچ، مربی دروازه‌بان‌های بایرن که رابطه بسیار خوبی با نویر داشت موافقت کند و این تصمیم باعث شد که او بسیار از این تصمیم عصبانی شود و از افرادی که پشت این تصمیم بودند انتقاد کند. ناگلزمان سرمربی بایرن با تاپالوویچ اختلاف نظر داشت و حتی گفته می‌شد که سرمربی بایرن معتقد بود که او اخبار محرمانه جلسات فنی تیم را به گوش نویر و سایر بازیکنان می‌رساند.

امباپه غایب بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ

کاپیتان بایرن در مصاحبه‌ای جنجالی با اتلتیک از تصمیم بایرن‌مونیخ برای اخراج تونی تاپالوویچ به شدت انتقاد کرد و آن را بی‌رحمانه‌ترین تصمیمی خواند که در زندگی فوتبالی خود دیده است. نویر سخنان تندی را در انتقاد از این رفتار باشگاه بایرن و سرمربی تیم بر زبان آورد و این اتفاق را بدترین و عجیب‌ترین اتفاق در دوران فوتبالی خود دانست.

صحبت‌های نویر واکنش بسیاری، از جمله اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ را در پی داشت و او خطاب به این بازیکن گفت که باید به ارزش‌های این باشگاه احترام بگذارد. همچنین حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در گفت‌وگو با نشریه بیلد گفت: این را درک می‌کنم که مانوئل شخصا آسیب دیده و ناراحت است. ولی من انتظار داشتم او رفتار دیگری نشان بدهد به خصوص با توجه به اینکه کاپیتان بایرن مونیخ است.

امروز نیز اشتفان افنبرگ ۵۴ ساله، کاپیتان سابق بایرن مونیخ انتقادات تندی را نسبت به نویر مطرح کرد و با بیان اینکه او یک بازیکن ناسپاس است، گفت: شما نمی‌توانید فراموش کنید که بایرن چه کارهایی برای او انجام داد.

یولیان ناگلزمان پس از پیروزی دیشب بایرن مقابل وولفسبورگ به مصاحبه نویر واکنش نشان داد و گفت: چیزی نمی‌خواهم در این‌باره بگویم. هفته‌های مهمی در پیش داریم و این کمکی به آرامش تیم نمی‌کند. ناگلزمان سعی داشت از حواشی به وجود آمده پیرامون بایرن مونیخ به خاطر مصاحبه جنجالی مانوئل نویر، بکاهد.

از طرفی کوین تراپ دروازه‌بان آینتراخت فرانکفورت و هم تیمی نویر در تیم ملی آلمان به دفاع از کاپیتان بایرن مونیخ پرداخت و گفت: عصبانیت نویر را درک می‌کنم و می‌فهمم که این اتفاقات اصلا برای او جالب نبوده اند. تجربه من می‌گوید رابطه بین مربی دروازه‌بان‌های یک تیم و دروازه‌بان‌هایش بسیار نزدیک و صمیمی است.

حال باید منتظر بمانیم تا مصدومیت مانوئل نویر به پایان برسد و با توجه به جذب یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی و مشکلات به وجود آمده نویر با مدیران و پیشکسوتان باشگاه آیا بمب بزرگ نقل‌انتقالاتی در راه خواهد بود و نویر پس از حدود ۱۳ سال حضور در بایرن‌مونیخ از این تیم جدا خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =