بیانی: استقلال در بدترین شرایط هم شانس اصلی قهرمانی است

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در بدترین شرایط هم شانس اصلی قهرمانی است. امسال در بدترین شرایط نیستیم و نفرات بسیار خوبی داریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاهین بیانی درباره بردهای اخیر استقلال اظهار داشت: استقلال امسال مشکل مهره ندارد و به نظرم مشکل اصلی این تیم مهره‌چینی است. بازیکنان تیم امسال باکیفیت هستند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

بیانی: ساپینتو برای بردن سپاهان انگیزه‌های فوق‌العاده‌ای دارد

وی افزود: استقلال امسال مثل قهرمان‌ها بازی نمی‌کند و این هم یکی از مشکلات این تیم است. نگاه کنید به این مساله که استقلال در خلق موقعیت مشکل دارد و کمتر از فصل گذشته موقعیت ایجاد می‌کند. استقلال این هفته برنده شد اما به نظرم هنوز هم جوری بازی نمی‌کند که هواداران را راضی کند.

پیشکسوت استقلال درباره مشکلات استقلال در بازی‌های امسال ادامه داد: در زمان فرهاد مجیدی استقلال در خط دفاعی بی‌نظیر بود و سخت گل می‌خورد. امسال اما به رقبا شانس گلزنی داده می‌شود. این بد است. اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود که باید هم قهرمان شود، باید مثل قهرمانان بازی کند.

آیا استقلال نیاز به بازیکن جدید دارد؟ پاسخ بیانی این‌گونه بود: استقلال صددرصد نیاز به بازیکن دارد. هنوز هم که هنوز است متوجه نشده‌ام چرا سیاوش یزدانی از تیم کنار گذاشته شد. حس می‌کنم به خاطر یک شکست یزدانی را کنار گذاشتند که اصلا هم اتفاق درستی نبود. این یعنی خودزنی زیرا یزدانی می‌توانست در لیگ به ما کمک کند. یزدانی جزو نفراتی بود که تاثیرگذار است و در ادامه لیگ امیدوارم دچار مشکل نشویم.

وی در خصوص بازی مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازی‌های استقلال هیچ‌وقت راحت نیست. همه با انگیزه‌های فراوان مقابل استقلال قرار می‌گیرند اما ۴ تیم اصلی مدعی قهرمانی استقلال، سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر هستند. نکته مهم این است که ما بتوانیم از ۳ رقیب مستقیم‌مان حداکثر امتیازات را بگیریم. بازی مقابل سپاهان که به پایان رسید، باید در انتظار درخشش در بای‌های پیش رو ماند.

بیانی درباره شانس قهرمانی استقلال افزود: استقلال در بدترین شرایط هم شانس اصلی قهرمانی است. امسال در بدترین شرایط نیستیم و نفرات بسیار خوبی داریم. به نظرم اگر همان مشکلاتی که گفتم، یعنی مهره‌چینی حل شود و هوشمند باشیم می‌توانیم قهرمان شویم.

وی در پایان درباره انتخاب بهترین بازیکن سال آبی‌پوشان گفت: همه بازیکنان زحمت می‌کشند و نمی‌توانم یک نفر را به عنوان مرد سال انتخاب کنم. هر کسی قدر این پیراهن را می‌داند و برایش زحمت می‌کشد بهترین بازیکن سال است.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1170468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =