رضاوند: عده‌ای دنبال حاشیه برای استقلال هستند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط تیم خوب است و هر دقیقه دنبال حاشیه برای استقلال هستند. زمان پنالتی به مهدی قایدی گفتم پنالتی را به سجاد شهباززاده بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته با نتیجه ۳ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر به برتری دست یافت که آرش رضاوند یک گل زد و یک پاس گل داد. با هافبک استقلال درباره این بازی، شرایط خودش و ... گفت‌وگو کردیم که در زیر می‌خوانید:

بیانی: استقلال در بدترین شرایط هم شانس اصلی قهرمانی است

استقلال با کسب سومین پیروزی متوالی، شرایط بهتری پیدا کرد.

سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. بازگشت مصدومان شرایط تیم را بهتر کرده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم در پایان فصل به هدفی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

چه چیزی تغییر کرده است که توانستید از بحران خارج شوید؟

به نظرم یکی از دلایلش بازگشت مصدومان بود. از درون دروازه بگیرید تا خطوط دفاعی، هافبک و حمله بازیکنان زیادی مصدوم شدند. در هفته‌هایی که نتیجه نگرفتیم انصافاً دست مربی خالی بود. نزدیک به ۱۰ یا ۱۱ بازیکن از جمله خودم مصدوم بودیم و اینها باعث شد از شرایط ایده‌آل دور شویم.

از زمانی که بحث به خدمت گرفتن یک بازیساز برای استقلال مطرح شد، تو و سعید مهری عملکرد متفاوتی از خود نشان دادید. آیا انتقادها باعث شد که توانایی‌های فنی‌تان بهتر شود یا همان بازیکن سابق هستید و چیزی تغییر نکرده است؟

در نیم‌فصل اول جزو بهترین تیم‌ها در خلق موقعیت بودیم، ولی همان مقطع هم این بحث‌ها مطرح می‌شد. در سال‌های گذشته بازیکنانی مثل علی کریمی در استقلال بازی می‌کردند و این بحث‌ بود که تیم نیاز به هافبک بازیساز دارد. امسال شرایط تیم خوب بود و قصد دارند جوی راه بیندازند و بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهند. نبود هافبک بازیساز از گذشته برای استقلال بوده و برای این سه هفته نبوده است. قبل‌تر نیز فرشید اسماعیلی و امید ابراهیمی در استقلال بازی می‌کردند، اما باز هم صحبت از کمبود هافبک بازیساز بود. تنها در مقطعی که سرور جپاروف در استقلال حضور داشت، شرایط فرق می‌کرد. در مجموع ریکاردو ساپینتو باید نظر بدهد که چه بازیکنی می‌خواهد. در بازی با ملوان انزلی چهار پاس خوب دادم که توپ‌ها گل نشدند. آیا مقصر من هستم؟

برای بازیکنان دیگر نیز شرایط به همین صورت است. در سه چهار هفته‌ای که نتیجه نمی‌گرفتیم مصدوم بودم و بازی نمی‌کردم و می‌دیدم این بحث‌ها همچنان وجود دارد. اگر هافبک بازیساز بیاید، استقبال می‌کنیم و قطعاً دوست داریم شرایط تیم بهتر شود، ولی این سرمربی است که نظر می‌دهد.

در بازی با نفت یک گل زدی و یک پاس گل دادی.

در مقطعی که مصدوم شدم پزشکان زحمت زیادی کشیدند و شاهد هستند که چه شرایطی داشتم. آنقدر مصدوم داشتیم که من باید بازی می‌کردم. برای من اتفاق خاصی نیفتاده است و همان بازیکن گذشته هستم. ما در نیم‌فصل اول در خلق موقعیت آمار خوبی داشتیم. الان هم با بازگشت مصدومان وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم. وقتی مصدومان برگشتند، دست مربی بازتر شد. همین الان سید حسین حسینی و مهدی مهدی‌پور مصدوم هستند و اگر بازگردند شرایط تیم بهتر از این هم می‌شود.

 قبول داری امسال بیشتر دیده می‌شوی؟

در استقلال گل بزنید، بیشتر دیده می‌شوید. در هر بازی تلاش می‌کنم تیمم برنده شود، حالا ممکن است گل بزنم یا پاس گل بدهم یا اینکه با دوندگی و درگیری‌های بازی این اتفاق بیفتد.

* تسنیم: سال گذشته در این مقطع انتقادهای زیادی از تو صورت می‌گرفت و مجبور شدی به فولاد خوزستان بروی. تصور می‌کردی امسال همه چیز برای تو تغییر کند؟

در شرایطی از استقلال رفتم که تیم بدون باخت بود. یک زمانی انتقاد می‌شود که تیم شکست بخورد و نتیجه نگیرد. من زمان صدرنشینی استقلال جدا شدم. احساس کردم شرایط مناسب نیست و با رفتنم می‌توانم به استقلال کمک کنم. نوع بازی کردن و سیستم تیم برای هر بازیکنی ممکن است جا نیفتد. امسال اما، شرایط متفاوت است.

شاید هواداران استقلال هر بازیکن میانی را با مجتبی جباری و سرور جپاروف مقایسه می‌کنند. اینها روی شما تأثیر منفی می‌گذارد؟

جباری و جپاروف بازیکنان تاپ و بزرگی بودند. مقایسه کردن کار اشتباهی است و فشارها را چند برابر می‌کند. نوع بازی من با جباری و جپاروف فرق می‌کند. آنها به اصطلاح بازیکنان شماره ۱۰ بودند که پشت فوروارد بازی می‌کردند، ولی من بازیکن شماره هشت هستم که بین هافبک دفاعی و هافبک هجومی هستم. یعنی هم باید در دفاع کمک کنم و هم در حمله.

روی ماتا دستیار ساپینتو پس از بازی با نفت در نشست خبری گفت که هواداران با تو و سعید مهری منصف نبودند ...

اگر نیم‌فصل دوم سال گذشته از استقلال رفتم بی‌احترامی از سوی هواداران ندیدم. هر جا من را می‌دیدند با احترام برخورد می‌کردند. یکسری بحث‌ها مربوط به فضای مجازی بود. خواسته هواداران مهم است، البته به شرطی که اتفاقات فضای مجازی جدا از این مسائل باشد. سال گذشته می‌خواستم با رفتنم به استقلال کمک کنم و امسال هم به خواست هواداران برگشتم. منظور ماتا دوران ابتدای فصل است.

ماجرای درگیری تو با مهدی قایدی در بازی دیروز چه بود؟

درگیری نبود که این همه بزرگ کردند. شرایط تیم خوب است و هر دقیقه دنبال حاشیه برای استقلال هستند. زمان پنالتی به مهدی قایدی گفتم پنالتی را به سجاد شهباززاده بدهد. یکی دو نفر این موضوع را گفتیم، اما سجاد گفت بهتر است مهدی بزند و هت‌تریک کند. چیز خاصی نبود که اتفاقی داشته باشد. متأسفانه وقتی می‌بریم هزار حرف و حدیث ایجاد می‌شود. وقتی گفتم شهباززاده پنالتی بزند خود مهدی گفت سجاد نمی‌خواهد بزند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1170586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =