خدائیان: عفو گسترده رهبر انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: عفو مقام معظم رهبری پدرانه و از موضع قدرت و انسجام بخش بود و توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم را خنثی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در مسیر راهپیمایی پرشور مردم تهران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز شاهد حضور پرشکوه و شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ هستیم خوشبختانه امسال حضور مردم نسبت به سال‌های دیگر چشمگیرتر است چرا که مردم نظام را از خود می‌دانند.

شرکت‌های دولتی مشمول نظارت دیوان محاسبات خواهند شد

وی افزود: انقلاب را مردم به پیروزی رساندند حفظ و تثبیت کردند و ادامه می‌دهند بنابراین این حضور پرشور نشان می‌دهد که توطئه‌های دشمنان نظام خنثی شده و دشمنان نظام نمی‌توانند با اقدامات فریبکارانه خود در صف یکپارچه مردم خللی ایجاد کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه درباره موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان و متهمان، اظهار کرد: عفو مقام معظم رهبری در سال جاری از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود یکی از ویژگی‌های این عفو، پدرانه بودن آن است یعنی مقام معظم رهبری با این عفو به تعدادی که فریب تبلیغات دشمنان را خورده بودند اعلام کردند که ما شما را جدا از خود نمی‌دانیم و شما فرزندان این مرز و بوم هستید؛ در واقع آن مهر و محبت پدرانه خود را به افرادی که در اغتشاشات شرکت کرده بودند نشان دادند.

خدائیان بیان کرد: ویژگی دیگری که این عفو داشت از موضع قدرت بود یعنی زمانی این عفو صادر شد که دشمنان شکست خوردند اغتشاشات فروکش کرده و تمام شده بود بنابراین عفو از موضع ضعف نبود.

وی در ادامه گفت: ویژگی دیگری که این عفو داشت انسجام بخش بود یعنی مقام معظم رهبری با این عفوی که دادند وحدت ملت و مردم را بیشتر و توطئه‌های دشمنان در ایجاد تفرقه در بین مردم را خنثی کردند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: ویژگی بعدی که این عفو داشت هوشمندانه و غافلگیرکننده بود؛ زیرا زمانی داده شد که اصلاً به ذهن دشمنان نظام و استکبار جهانی خطور نمی‌کرد که چنین عفوی داده شود؛ بنابراین شاهد بودید که در همان ابتدایی که عفو داده شد دشمن منفعل شد و همان کسانی که تا روز قبل از آن تبلیغ می‌کردند که چرا اغتشاشگران احضار می‌شوند، چرا مورد تحقیر قرار می‌گیرند یا محکوم می‌شوند بعد از اینکه عفو داده شد نسبت به عفوی که داده شد اعتراض کردند در واقع یک عفو هوشمندانه و در زمان خاص خودش داده شد.

وی اظهار کرد: بر این اساس از ریاست قوه قضائیه که با پیشنهاد خود زمینه این عفو را فراهم و از مقام معظم رهبری که با اعطای این عفو کار بسیار مهمی در کشور رقم زدند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1170891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =