آخرین وضعیت مصدومان سقوط بالگرد / حال عمومی وزیر ورزش امیدوارکننده است

رئیس اورژانس کرمان گفت: آقای سجادی و سایر مصدومان هنوز در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صابری رئیس مرکز اورژانس کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در بافت اظهار داشت: مسئولان کشوری و استانی در بیمارستان حضور دارند و ضمن عیادت از مصدومان، پیگیر امور درمانی مصدومان هستند.

حسینی: نگرانی‌های اولیه در ارتباط با وزیر ورزش برطرف شد

وی با بیان اینکه از ۱۸ مصدوم این سانحه، ۳ نفر ترخیص شدند، افزود: ۱۵ نفر در حال حاضر بستری هستند و مدیرکل ورزش استان تهران و آذربایجان شرقی هوشیاری خوبی دارند و خطر رفع شده است.

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه برخی مصدومان دچار شکستگی دست و پا شده‌اند اما  جای ‌هیچ‌گونه نگرانی نیست، ادامه داد:  عمل جراحی برای ‌مصدومان آغاز شده است.‌

وی با بیان اینکه حال وزیر ورزش خوب است و مشکلی ندارد، تصریح کرد: هواپیمای اورژانس در کرمان حضور دارد، اما فعلا نیازی به اعزام مصدومان نیست چرا که تمام اقدامات درمانی برای آنها در ‌حال انجام است.‌

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان سانحه هوایی بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در بافت اظهار داشت: آقای سجادی و سایر مصدومان هنوز در بیمارستان بستری هستند.

استاندار کرمان افزود: تعدادی از مصدومان که از شب گذشته تحت درمان و کنترل بودند و وضعیت خوبی پیدا کردند تا ظهر امروز ترخیص می‌شوند.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر بستری است گفت: خوشبختانه حال عمومی وزیر ورزش و سایر مصدومان نسبت به شب گذشته امیدوارکننده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش برای ادامه درمان به تهران منتقل پیدا می‌کند یا خیر گفت: خانواده وزیر ورزش شب گذشته به کرمان آمدند و انتقال جناب آقای سجادی به تهران دستور پزشکی نیاز دارد.

فداکار عنوان کرد: تمام کادر درمان استان برای درمان این مصدومان اعلام آمادگی کرده و خوشبختانه پزشکان متخصصی وضعیت وزیر و سایر مصدومان را بررسی و پیگیر درمان هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1172435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =