گواردیولا: منچستریونایتد دیر یا زود باید قهرمان می‌شد

سرمربی منچسترسیتی به قهرمانی تیم رقیب در جام اتحادیه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از دیلی‌میل، گل‌های کاسیمیرو و مارکوس رشفورد باعث پیروزی دو بر صفر یونایتد مقابل نیوکاسل در فینال جام اتحادیه در ومبلی شد تا اولین قهرمانی این فصل در انگلیس به شیاطین سرخ برسد.

به این ترتیب اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، که در تابستان از آژاکس راهی این تیم شد، اولین قهرمانی خود را در این باشگاه به دست آورد و شیاطین سرخ به قحطی شش‌ساله جام  خود پایان داد.

جنگ بر سر منچستر یونایتد / قطر شیاطین سرخ را می‌خرد؟

یونایتد در تابستان گذشته با جذب نفراتی چون آنتونی، لیساندرو مارتینز، کاسیمیرو، تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن به طور قابل توجهی تقویت شد. شیاطین سرخ همچنین می‌توانند در این فصل جام‌های مهم‌تری را کسب کنند چون یونایتد همچنان در جام حذفی و لیگ اروپا نیز حضور دارد. همچنین در لیگ برتر یونایتد هشت امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

پس از قهرمانی یونایتد در جام اتحادیه، گواردیولا به پرداخت رقم‌های زیاد به بازیکنان اشاره کرد و گفت: دیر یا زود، باید اتفاق می‌افتاد، اینطور نیست؟ آنها کمی پول بیشتری خرج کردند و قهرمان شدند. اینطور نیست؟ البته این طبیعی است. ما و لیورپول هم همین شرایط را داریم.

یونایتد روز چهارشنبه در پنجمین دور جام حذفی مقابل وستهام به میدان خواهد رفت و در ادامه یکشنبه مقابل لیورپول در لیگ برتر بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =