لوازم خانگی چند درصد گران شد؟/ افزایش ۱۵ درصدی قیمت وسایل گرمایشی و سرمایشی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره افزایش قیمت لوازم خانگی و جزئیات آن توضیحاتی را ارائه داد.

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درباره افزایش قیمت لوازم خانگی اظهار کرد: افزایش ۲۵ درصدی قیمت لوازم خانگی صحت ندارد، تنها برخی شرکت‌ها  حدود ۵ تا ۱۵ درصد محصولات خود را گران کرده‌اند که دلیل آن هم افزایش قیمت مواد اولیه و نرخ دلار بوده است و بقیه شرکت‌ها به قیمت قبل در حال فروش کالا هستند.

افزایش قیمت ۲۵ درصدی لوازم خانگی صحت ندارد

وی با اشاره به اینکه برخورد با گرانفروشی در بازار لوازم خانگی بر عهده سازمان حمایت است،‌ گفت: تنوع در بازار بسیار زیاد است و به موازات آن قیمت‌ها هم متفاوت و متغیر است؛ برای مثال، یخچال فریزر از ۸ میلیون تومان به بالا وجود دارد؛ قیمت لباسشویی تمام اتوماتیک هم از ۹ میلیون تومان شروع می‌شود.

پازوکی با اشاره به افزایش قیمت وسایل گرمایشی و سرمایشی بیان کرد: همچنین طی ۱۰ روز گذشته نیز شرکت‌های سرمایشی و گرمایشی که تولیدکننده پکیج، آب گرم کن و… هستند بدون حساب و کتاب ۱۵ درصد افزایش قیمت داده‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره وضعیت بازار لوازم خانگی در سال جدید،‌گفت: نمی‌توان درباره آینده این بازار پیش بینی داشت،‌ تمام تلاش دولت بر این است که اوضاع اقتصادی را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1173235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =