کشف لوازم خانگی قاچاق در اتوبان آزادگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۰ دستگاه لوازم برقی خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران موفق به توقیف کامیون‌های حامل لوازم برقی خانگی قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

بیشتر بخوانید:

متلاشی شدن یک باند قاچاق انسان با همکاری ایران و پاکستان

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به سمت تهران درحال حرکت هستند که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را در اتوبان آزادگان متوقف کردند.

سرهنگ افشاری با بیان اینکه متهمان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران کرده بودند خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۴دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲دستگاه ماشین لباسشویی، ۱دستگاه گاز رومیزی و ۴دستگاه یخچال کوچک بود که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر: 1222828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =