ارتقای کیفیت لوازم خانگی، انحصار را در بازار از بین خواهد برد

عضو انجمن لوازم خانگی گفت: تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی با ارتقای تولیدات و کیفیت کالاها و روش‌های مختلف عرضه محصولات، انحصار را در بازار از بین خواهند برد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، «مجید زاهدی» روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها، متخصصان داخلی در تولید و تنوع محصولات اقدامات شایسته ای انجام داده اند و اکنون سرمایه گذاری بر روی خطوط تولیدی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیهٔ لوازم خانگی تهران: واردات آزاد نشده

وی افزود: هدف ما تولیدکنندگان صرفا بالا بردن تیراژ نیست بلکه هدف ما تولید کالاهای داخلی ‌و عبور از کالاهای منتاژی است.

عضو انجمن لوازم خانگی ادامه داد: این مجموعه ۲۹ فروشگاه زنجیره ای دارد که قرار است به ۵۰ فروشگاه برسانیم در کنار این فروشگاه‌ها خدمات پس از فروش و بیمه ای هم داریم.

وی بیان داشت: شبکه های تولید، عرضه و فروش را تقویت می کنیم از طریق تسهیلات بانکی نیز به مشتریان خدمات اقساطی ارائه می‌کنیم.

زاهدی با بیان اینکه در بعضی از محصولات لوازم خانگی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد به تولید داخلی دست یافته‌ایم، گفت: در بعضی از محصولات از جمله تلویزیون توانسته ایم بیش از ۷۰ درصد از قطعات را بومی سازی کنیم.

وی افزود: در بعضی از محصولات نیز تا ۵۰ درصد تولید داخل و بقیه با استفاده از بهترین قطعات و کیفیت کالاهای خارجی تامین می شود.

زاهدی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق بر لوازم خانگی سایه انداخته است، گفت: تولیدکنندگان همیشه رقیب در بازار دارند هر چند جلوی واردات لوازم خانگی گرفته شده است اما با کالاهای قاچاق رقابت می کنیم و این قابلیت را داریم که کیفیت را ارتقا دهیم و وارد بازار صادراتی شویم.

وی عنوان کرد: در تولیدات داخلی محصولاتی داریم که به خاطر تولید با کیفیت اکنون به با برندهای خارجی عرضه می شود یعنی برند داخلی را پاک می کنند و نام برند خارجی بر آن زده و به فروش می رسانند.

تاکید بر رضایت مشتریان با تولید باکیفیت

در ادامه این نشست، کامشان فتحی عضو انجمن لوازم خانگی اظهار داشت: نگاه ما به رقبای خارجی برای صادرات است و تاکید ما بر ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان است.

فتحی تاکید کرد: هر چند جلوی واردات کالاهای خارجی گرفته شد اما بخش عمده بازار ایران را کالاهای قاچاق تشکیل می دهند که با ارتقای کیفیت از این بازار عبور خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1211707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =