طارمی: باید اینتر را شکست دهیم

مهاجم ایرانی پورتو ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با حمایت هواداران اینتر را در لیگ قهرمانان شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، و به نقل از رکورد، پورتو در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ پرتغال در ورزشگاه خانگی خود از استوریل پذیرایی و به سختی و با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی نیمکت نشین بود. او در دقیقه ۶۹ و در حالیکه بازی با تساوی دو بر دو دنبال می شد وارد میدان شد. طارمی در دقیقه ۷۲ روی فرار سریع و تیز هوشی خود توانست یک پنالتی بگیرد و خودش پشت آن توپ قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن آن را تبدیل به گل کرد تا پورتو در ورزشگاه خانگی اش سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

اقدام خیرخواهانه باشگاه اینتر برای زلزله زدگان ترکیه و سوریه

طارمی بعد از این دیدار گفت: بازی خوب و در عین حال سختی داشتیم. بعضی وقت ها در این دیدار ما اشتباهاتی داشتیم ولی در اکثر زمان های بازی تیم برتر میدان بودیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم و مستحق پیروزی بودیم. قبل از اینکه من وارد بازی شوم، استوریل چند موقعیت ایجاد کرد اما ما می‌دانستیم که به مرور بهتر خواهیم شد و دیدید که چندین موقعیت گل ایجاد کردیم و به برتری رسیدیم. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: ما همیشه نمی‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم و ۹۰ دقیقه بر توپ و میدان مسلط باشیم. فکر می‌کنم پیروزی مهمترین موضوع برای ما بود و خوشبختانه ۳ امتیاز را کسب کردیم. حالا بازی مهمی در پیش داریم و باید حمایت همه هواداران را داشته باشم تا اینتر را در لیگ قهرمانان شکست دهیم.

پورتو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. بنفیکا با یک بازی کمتر و ۶۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =