درخواست دفتر تحکیم وحدت از وزیر راه و شهرسازی/ وعده ۴ میلیون مسکن تعیین تکلیف شود

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی خواستار تلاش‌هایی مستمر و بی وقفه این وزارتخانه در راستای تعیین تکلیف وعده چهار میلیون مسکن شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای خطاب به مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی خواستار تلاش‌هایی مستمر و بی وقفه این وزارتخانه در راستای تعیین تکلیف وعده چهار میلیون مسکن شد.

بذرپاش: به ساخت یک میلیون مسکن در سال نیاز داریم

در این نامه خطاب به مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی آمده است: ساخت چهار میلیون مسکن در مدت زمان چهار ساله مسئولیت یکی از وعده‌های جناب رئیسی در ایام انتخابات بود که پس از آغاز دولت سیزدهم با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه شد و درست در ایامی که مطالبه این وعده در جامعه مجدداً پررنگ شده بود جنابعالی بعنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شدید و آنچه انتظار میرفت و کماکان نیز مورد انتظار است تلاش‌هایی مستمر و بی وقفه در راستای تعیین تکلیف وعده چهار میلیون مسکن و همچنین پیش برد این هدف است. از دیگر سوی نیز با اوضاع اسف بار بازار مسکن و گرانی‌های افسارگسیخته آن مواجه هستیم که نیازمند همت و تلاشی مضاعف برای بهبود اوضاع زندگی مردم است.

اما با وجود چنین شرایطی در روزهای گذشته خبری مبنی بر شکل گیری حزبی با عنوان شبکه راهبردی یاران انقلاب که اختصاراً شریان نامیده میشود منتشر شد که جنابعالی نیز در اولین جلسه آن حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختید. ابتدا صادقانه باید گفت شکل گیری چنین احزابی در این مقطع زمانی و برگزاری جلسات با حضور افرادی نظیر، جنابعالی اهداف اصلی شریان و امثال آن را کاملاً قابل حدس میکند.

مسئله اینجاست که در این اوضاع نابسامان بازار مسکن و گرانی‌های آن و همینطور مشخص نشدن وضعیت چهار میلیون مسکن نمیتوان توقع داشت مردم برداشت درستی از این دست جلسات و احزاب با حضور مسئولین وقت داشته باشند؛ اینکه مردم وزیر مربوطه را در جلسات احزاب سیاسی خاصه احزاب جدید التأسیس ببینند نه در حال تلاش برای تحقق وعده ساخت مسکن و حل معضلات بازار آن قطع به یقین به جامعه القا خواهد کرد که در دیدگاه برخی از مسئولین سیاسی کاری‌های حزبی و جناحی اولویت و اهمیت بیشتری نسبت مطالبات و حتی مشکلات مردم دارد.

آقای بذرپاش امروز موسم خدمت است این فرصت را دریابید که مسئول در نظام اسلامی مکلف است خدمتگزار مردم بوده نه اینکه در پی منافع شخصی و حزبی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =