اوجی: محدودیتی در استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران اعمال نشده است

وزیر نفت اعلام کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد اوجی امروز (یکشنبه، ۲۸ اسفندماه) و در آستانه روز ملی شدن صنعت نفت، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد.

صادرات نفت در سال ۱۴۰۱ جهش یافت

وی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره کارت سوخت گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کارت سوخت استفاده شد و بخش بزرگی از کارت‌ها تولید و پخش شده، بخش دیگری هم در صف ساخت است و قول می‌دهیم کارت‌های سوخت تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر نفت افزود: هموطنان در ایام عید می‌توانند از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز در توضیح تلاش‌های وزارت نفت درباره کارت سوخت اظهار کرد: حدوداً ۳میلیون و ۹۰۰ هزار کارت سوخت در کشور تحویل مردم شده و نزدیک به ۶۰ هزار کارت برای پاکت‌گذاری به پست تحویل شده است. ۲۷۰ هزار کارت نیز در نوبت قرار دارند که به‌صورت ماهانه تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =