تاخیر مکرر هواپیمایی آتا باعث سرگردانی مسافران شد/ توضیحات شرکت هواپیمایی

چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، چندی پیش بود که شرکت هواپیمایی آتا به دلیل بروز تاخیرات پروازی و پاسخگو نبودن به مسافر و رعایت نکردن حقوق مسافر، از وزیر راه و شهرسازی ضرب‌الاجل رفع مشکلات دریافت کرد، اما ظاهراً مشکلات این شرکت هواپیمایی برای مردم پایان نیافته است.

جزئیاتی از تاخیر ۲۰ ساعته پرواز نجف_ تهران

به گفته یکی از مسافران این شرکت هواپیمایی، پرواز تهران مشهد شب گذشته این شرکت هواپیمایی که قرار بود از ترمینال ۲ مهرآباد ساعت 20 انجام شود با حدود ۷ ساعت تأخیر بامداد امروز انجام شد؛ از سوی دیگر این هواپیما که قرار بود پس از پیاده کردن مسافران در فرودگاه مشهد، مسافران دیگر را از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد جابه جا کند. در پروازهای فرودگاه مشهد هم تاخیر ایجاد کرد و مسافران دچار مشکل شدند.

یکی دیگر از مسافران این پرواز به فارس گفت: روز گذشته قرار بود ساعت ۲۰ پرواز تهران-مشهد آتا از فرودگاه مهرآباد انجام شود، اما پس از آنکه وارد فرودگاه شدیم، به ما اعلام کردند که این پرواز تاخیر دارد، در حالی که باید از قبل به مسافر تاخیر پرواز پیامک می شد تا مسافر وارد فرودگاه نشود.

یکی دیگر از مسافران این پرواز به فارس گفت: قرار بود پس از رسیدن به مشهد از طریق اتوبوس به یکی از شهرستان‌های اطراف مشهد برویم و بلیت آن را هم تهیه کرده بودیم، اما قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم و این بلیت اتوبوس هم می‌سوزد.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر روز گذشته بارها از دفتر ترافیک آتا در مهرآباد پاسخ خواسته‌ایم، اما چندان توضیحاتی به ما ندادند.

یکی دیگر از مسافران این پرواز به فارس گفت که مقرر شده است آتا تا ۸۰ درصد هزینه بلیت این پرواز را به ما برگرداند، اما هنوز که خبری نیست.

تاخیر 7 ساعته پرواز تهران-کرمان آتا

از سوی دیگر امروز پرواز تهران-کرمان آتا هم با تاخیر مواجه شده است؛ یکی از مسافران آتا نیز در تماس با این خبرگزاری گفت که پرواز این شرکت هواپیمایی از تهران به کرمان حدود ۷ ساعت امروز تاخیر دارد و هیچ یک از نمایندگان این شرکت هواپیمایی به مردم پاسخگو نیستند، در حالی که قرار بود شرکت‌های هواپیمایی نماینده پاسخگو در فرودگاه داشته باشند.

ظاهرا امروز پرواز دیگر تهران-مشهد آتا هم با حدود 1.5 ساعت تاخیر انجام شده است.

بنابراین گزارش، این موارد در حالی مطرح می‌شود که پیش از این اعلام شده بود شرکت‌های هواپیمایی اگر دچار مشکل نقص فنی شدند، ضرورت دارد هواپیمای جایگزین داشته باشند یا شرکت‌های هواپیمایی دیگر هواپیمای جایگزین به این شرکت هواپیمایی اختصاص دهند تا مسافران دچار سرگردانی نشود.

توضیحات شرکت هواپیمایی

 به دنبال انتشار خبر تاخیر پرواز تهران-مشهد روز گذشته و تهران-کرمان امروز هواپیمایی آتا، روابط عمومی این شرکت هواپیمایی توضیحاتی در اینباره ارائه کرد.

در این توضیحات آمده است: در خصوص پرواز ۵۷۲۹ هواپیمایی آتا در مسیر تهران مشهد تهران به اطلاع میرساند

زمان اولیه پرواز فوق ساعت ۲۱.۴۵ ثبت شده بود، متاسفانه هواپیمای مورد نظر نتوانست پرواز کند به همین منظور مقرر شد هواپیمای جایگزین پس از انجام پروازهای برنامه ای خود مبادرت به جابه جایی مسافران این پرواز کند.

در ادامه توضیحات هواپیمایی آتا به فارس آمده است: در تمام این مدت نمایندگان هواپیمایی آتا ضمن پذیرایی گرم از مسافران، ( در مبداء و مقصد) با متانت پاسخگوی مسافران بوده اند. 

آتا با اشاره به خبر امروز فارس در مورد تاخیر پرواز تهران-کرمان این شرکت، اعلام کرده است: در متن این خبر آمده است که امروز پرواز کرمان این شرکت هواپیمایی نیز تاخیر ۷ ساعته داشته است که بدینوسیله ضمن تکذیب این مطلب، پیشنهاد می شود این خبرگزاری محترم ضمن پیگیری مشکلات مسافران و ولی نعمتان این صنعت، جهت تکمیل چرخه خبر، با هواپیمایی مورد نظر نیز تماس برقرار کند.

در بخش پایانی توضیحات آتا آمده است: در ایام نوروز با تشکیل مرکز مدیریت پروازها در سازمان هواپیمایی کشوری، همه پروازها با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی رصد و کنترل شده و با هم اندیشی اقدامات لازم جهت رفع مشکلات انجام می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1175686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =