علت نارضایتی مردم از بازار میوه شب عید چه بود؟

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گزارشی به رئیس سازمان تعزیرات گفت: روسای شعب با توجه به نارضایتی مردم به صورت شبانه‌روزی در میادین تره بار مستقر شدند و سعی کردیم میوه باکیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

به گزارش گروه اقصادی ایسکانیوز، فرزاد آقایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در قرارگاه گشت‌های مشترک طرح نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: یکی از حوزه‌های ورود سازمان تعزیرات حکومتی در بازار شب عید، موضوع میوه و تره بار بود که میوه از جهت تأمین و تنظیم بازار وضع خوبی نداشت.

روند قیمت بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ چگونه خواهد بود؟

آقایی افزود: با اینکه جهاد کشاورزی مسئولیت عرضه ۴ هزار تومان پرتقال و ۲ هزار تن سیب را به عهده گرفته بود اما متاسفانه تا شب عید نتوانست هزار تن نیز توزیع کند و از طرف دیگر میوه‌های توزیع شده به خصوص سیب، کیفیت لازم را نداشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه میوه در میدان ارزان‌تر از قیمت تنظیم بازاری بود، گفت: روسای شعب با توجه به نارضایتی مردم به صورت شبانه‌روزی در میادین تره و بار مستقر شدند و سعی کردیم میوه باکیفیت و قیمت مناسب به دست مردم برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران تعطیلی میدان تره و بار از دیگر دلایل ایجاد اختلال در قیمت‌ها و توزیع میوه‌ها خواند و افزود: با باز شدن میدان تره و بار و نظارت تعزیرات حکومتی، امیدواریم در چند روز آینده مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

آقایی رویکرد تعزیرات در این طرح را پیشگیرانه عنوان کرد و افزود: طرح توزیع گوشت تنظیم بازار برای اولین بار در میدان بهمن تهران با نظارت سازمان تعزیرات حکومتی باعث کاهش ۳۰ الی ۴۰ هزار تومانی قیمت این کالا شد.

به گفته آقایی پایانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن از دیگر نقاط تمرکز تعزیرات حکومتی در ایام شب عید است که با همکاری دادستانی اقدامات خوبی برای برخورد با دلالان فروش بلیط انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =