مهدکودک و فضای اختصاصی ویژه دختران در واحدهای دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تدوین برنامه جامع برای دختران دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد شبکه منسجم و موثر وهویت بخش دختران یکی از مهمترین برنامه های دفترامور زنان و خانواده در سال 1402 است.

عاصمه قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این معاونت در سال 1402 گفت: تشکیل کمیته جذب و پایش در دفتر امور زنان و خانواده در راستای شناسایی، مهارت آموزی و معرفی بانوان توانمند دانشگاه آزاداسلامی برای قرار گرفتن در سمت‌های اجرایی در سطح دانشگاه و کشور یکی از برنامه های دفتر است.

نشست هم اندیشی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

وی افزود: از دیگر اقدامات در سال آینده با توجه به نگاه ریاست محترم دانشگاه و سند تحول و تعالی دانشگاه و همچنین نیاز دانشگاه و جامعه به کار جدی اندیشه ای در مسائل زنان و خانواده، راه اندازی کرسی‌های نظریه پردازی و آزاد اندیشی با محوریت موضوع زنان و خانواده است تا با تجمیع فکری و نظری به نظریه‌پردازی نهایی منجر شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تدوین برنامه جامع برای دختران دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد شبکه منسجم و موثر وهویت بخش دختران یکی از مهمترین برنامه های دفتر در سال آینده است. دراین راستا، مهارت آموزی، تقویت و توانمندی‌سازی دختران دانشجو برای زندگی فردی و اجتماعی منطبق با فرهنگ ایرانی – اسلامی ؛ و معرفی الگوهای شادی و نشاط برای دختران دانشجو و آموزش کنشگری صحیح فرهنگی و اجتماعی؛ برگزاری رویدادهای حل مساله ویژه دختران در تدوین برنامه جامع مورد توجه قرار خواهد گرفت.

قاسمی با بیان اینکه اقدامات آغاز شده در سال 1401 هم در 1402 پیگیری خواهد شد، تاکید کرد: برای مثال راه اندازی مهدکودک‌ها و راه اندازی اتاق‌های والد و کودک و ایجاد فضای اختصاصی دختران که امسال آغاز شده برای تاسیس در تمامی واحدهای دانشگاهی درسال آینده دنبال خواهد شد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چشم انداز دفتر زنان و خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار روشن و امیدبخش است. به دلیل نگاه ویژه رییس دانشگاه به موضوع زن و خانواده؛ حمایت تمامی ارکان دانشگاه و ظرفیت عظیم و دغدغه مند بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی، امور زنان و خانواده انشالله به عنوان یکی از موفق‌ترین عرصه های زنان و خانواده در ارائه الگوهای صحیح به جامعه اعم از الگوی اشتغال بانوان، الگوی تحصیل و حضور اجتماعی مناسب که در تحکیم و تقویت نهاد خانواده نیز موثر و مفید باشد پیشگام خواهد بود.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1176228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =