۳۲ تیم به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی راه یافتند/ برگزاری کارگاه آموزشی برای ارتقای کیفیت مسابقات

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۳۲ تیم به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی راه یافتند گفت: برای کیفی سازی کرسی‌های آزاد اندیشی کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود. با این تفاسیر بیش از ۴۰۰ تیم تحت آموزش کارگاه‌های آموزشی پیشرفته قرار می‌گیرند.

علیرضا زارع شهرآبادی، مدیر کل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در سالجاری۶ هزار تیم برای شرکت در کرسی‌های آزاد اندیشی ثبت نام کردند و بیش از ۲۰ هزار دانشجو در این کرسی‌ها شرکت کنند. تاکنون در زمینه ارتقای کیفیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی جلسات متعدد برگزار شده است.

بازارچه فروش صنایع خلاق فرهنگی راه‌اندازی می‌شود

وی افزوز: حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در دو بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای مثال در هر حوزه از دو جنبه  اسلامی و غربی مورد بررسی قرار می‌گیرد. برای مثال اقتصاد اسلامی و اقتصاد غربی مورد بررسی قرار می‌گیرد. سطح‌های دوگانه‌ای برای این مهم لحاظ شده که برای هریک از دانشجویان یک دوره ۶ ساعته برگزار می‌شود. با این تفاسیر هر دانشجو می‌تواند ۱۶ ساعت در حوزه تخصصی در قالب دوره‌های عمومی، تخصصی، قوانین و فن بیان را بگذرانند. هم اکنون در حال اتمام این دوره‌ها در استان‌ها هستیم. این کارگاه‌ها در هفته جاری به اتمام رسیده و مرحله استانی آغاز می‌شود.

مدیر کل اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: کرسی‌ها در هر استان  به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در اواخر فروردین مرحله استانی کرسی‌های آزاد اندیشی به اتمام رسیده و در اردیبهشت و خرداد مرحله کشوری در دو مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

زارع شهر آبادی تاکید کرد: ۳۲ تیم به مرحله حضوری در اواخر بهار یا اوایل تابستان ۱۴۰۲ راه می‌یابند و مراحل اختتامیه و تقدیر  برگزار می‌شود. همچنین برای کیفی سازی این کرسی‌ها، کارگاه های آموزشی برگزار می‌شود. با این تفاسیر بیش از ۴۰۰ تیم در مرحله کشوری تحت آموزش کارگاه‌های آموزشی پیشرفته قرار می‌گیرند. همچنین استاد هیات علمی متخصص در کنار تیم قرار داشته و درکل ارتقای فضای کرسی‌های آزاد اندیشی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =