سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سعید وحیدی مهر را به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

۳۲ تیم به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی راه یافتند/ برگزاری کارگاه آموزشی برای ارتقای کیفیت مسابقات

در حکم فرزاد جهان‌بین آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید وحیدی مهر

با سلام و تحیات؛

 جناب‌عالی را که متصف به تعهد، تجربه و روحیه جهادی و انقلابی هستید و از معاونین فرهنگی و دانشجویی موفق دانشگاه آزاد اسلامی می باشید به عنوان «سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه» منصوب می کنم.

انتظار می‌رود با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، مساعی خود را در انجام وظایف محوله مبتنی برسند تحول و تعالی دانشگاه بکارگیرید.

چنانچه ریاست محترم دانشگاه درسخنرانی آغازین روز کاری سال جدید مطرح کردند امسال می باید نقطه عطفی در زمینه تعلیم و تربیت اجتماعی در دانشگاه باشد. لذا ضروری است در چارچوب سیاست ها و راهبردهای کلان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و در ادامه مسیر تحولی ضمن استمرار پرقوّت فعالیت های قبل همراه با نوآوری، طراحی های جدید در این زمینه صورت گرفته و شاهد تحول جدی در این عرصه باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواهانم.

گفتنی است سعید وحیدی مهر دارای سوابق اجرایی از جمله معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز، رئیس  شورای هماهنگی معاونین فرهنگی و دانشجویی استان آذربایجان شرقی، معاون فرهنگی برگزیده براساس کارنامه فرهنگی سال 1399-1400 و... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =