ماراتن لیگ در حال اتمام / پرسپولیس، سپاهان یا استقلال؛ کدام یک قهرمان خواهد شد؟

شش رقابت دیگر تا پایان هفته باقی مانده است و حالا پیش‌بینی‌ها برای قهرمان این فصل لیگ برتر بیش‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، تنها شش رقابت دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و حالا پیش‌بینی‌ها برای قهرمان این فصل لیگ برتر بیش‌تر شده است. سپاهان، از ۲۴ بازی ۱۵ برد، هفت تساوی و دو باخت را بدست آورده و با ۵۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر نشسته است و یکی از مدعی‌های قهرمانی است.

مورایس؛ فرشته نجات سپاهان یا یک مربی حرفه‌ای؟

حسین چرخابی، کارشناس فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره علل موفقیت تیم سپاهان، گفت: بزرگ‌ترین نقطه مثبت ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان این است که وارد حواشی نمی‌شود و تمرکز اصلی او بر حل کردن مسائل زردپوشان است.

در رتبه دوم و سوم، استقلال و پرسپولیسی دیده می‌شوند که با چالش‌هایی از جمله مباحث مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و بخصوص استقلالی‌ها نگران بدهی‌ها و شکایت‌هایی که از آنها شده است، هستند.

مهدی کریمیان، بازیکن سال‌های نچندان دور استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت فعلی آبی‌های تهران عنوان کرد: پر مهره‌ترین تیم حال حاضر لیگ برتر، استقلال است و سرمربی این تیم دست بازی برای چینش بازیکن‌هایش دارد؛ استقلال در هفته‌های اخیر نمایش خوبی از خود بجای گذاشت.

وی در ادامه توضیح داد:  آبی‌ها دچار یک سری مشکلات غیر فنی هستند که روی وضعیت آن‌ها تاثیرگذار است به عنوان مثال: بدهی باشگاه به استراماچونی؛ این قضایا به آن‌ها لطمه جدی می‌زند.

پرسپولیس شرایطی ایده‌آل‌تر نسبت به استقلال دارد اما با یک امیتاز کم‌تر در پایین استقلال جا خشک کرده است، پایان رأفت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در پاسخ به ایسکانیوز، تشریح کرد: بازی‌های پیش روی پرسپولیس، سخت است و مسیر دشواری برای رسیدن به قهرمانی دارد، بازی دربی برای قرمزها خیلی مهم است و رقابت پراهمیتی نسبت به سایر بازی‌ها است.

رأفت با اشاره به شانس بالای قهرمانی سپاهان، اظهار کرد:  پرسپولیس، استقلال و سپاهان تا به اینجا نمایش خوبی از خود بجای گذاشتند و مدعی جدی برای قهرمانی هستند ولی سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

همچنین ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با ایسکانیوز، مطرح کرد: باتوجه به اینکه امسال از استقلال، سپاهان، گل‌گهر و پرسپولیس برای قهرمانی شانس زیادی دارند اما معتقدم پرسپولیس و سپاهان از شانس قهرمانی زیادی برخوردارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =