مورینیو: شاید امتیازات یوونتوس برگردد

رم با کسب سه امتیاز مهم به رتبه سوم جدول صعود کرد اما مورینیو در مورد امتیازات یوونتوس شک دارد بنابراین تصور می کند که تیمش در رتبه چهارم قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از برتری ۱-۰ آاس رم مقابل تورینو در هفته ۲۹ سری آ، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

 تیمی برنده می شود که حداقل یک گل بیشتر از حریف بزند. برد ۱-۰ با برد ۴-۵ فرقی ندارد. امروز ما یک گل زدیم و با همان گل برنده شدیم چون حریف گل نزد. شیوه بازی فوتبال مشخص است؛ تیمی که از حریف بیشتر گل بزند، برنده می شود. امروز رویکرد ما دقیقا همین بود.

اخراج عجیب بازیکن یوونتوس در کم‌تر از یک دقیقه!

 در این مقطع از فصل فقط بردن اهمیت دارد و نه چگونه بردن. در مورد امتیازات یوونتوس مطمئن نیستم. فراموش نکنید ما در ایتالیا هستیم. شاید امتیازات آنها برگردد و این یعنی شاید آنها ۵۹ امتیاز داشته باشند پس در عمل ما در رتبه چهارم هستیم. ما می‌ خواهیم مثل یک تیم بزرگ فکر کنیم و یک تیم بزرگ از هیچ رقابتی غافل نمی‌ شود، هیچ مسابقه‌ ای را نمی‌ بازد تا در مسابقه بعدی پیروز شود. ما تیمی با محدودیت داریم اما در یک چهارم نهایی لیگ اروپا هستیم که امسال شبیه لیگ قهرمانان است. ما از آن تیم هایی نیستیم که یک رقابت را قربانی رقابتی دیگر کنیم. از کوپا ایتالیا حذف شدیم اما دلیل آن باخت، خلوت کردن برنامه بازی ها نبود.

 همانطور که گفتم، ما محدودیت‌های خود را داریم؛ ماه گذشته کارسدورپ را از دست دادیم و اکنون سولباکن می‌تواند تا پایان فصل دور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =