پایان پژوهش‌های نخستین پژوهشگر پسادکتری در دانشگاه آزاد شهرکرد

فرشید خیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از پایان فعالیت پژوهشی نخستین پژوهشگر پسا دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، فرشید خیری گفت: نصیر لندی نخستین پژوهشگر پسادکتری در رشته مهندسی علوم دامی گرایش تغذیه دام دانشگاه آزاد شهرکرد موفق شد مطالعات و پژوهش های خود را در رابطه با اثربخشی پپتیدهای زیست فعال در تغذیه جوجه های گوشتی و مرغان تخم گذار را به پایان رساند.

وی افزود: این محقق از پپتیدهای زیست ‌فعال به‌عنوان جایگزینی مناسب برای آنتی‌بیوتیک‌های محرک رشد در تغذیه و پرورش طیور استفاده کرده است.

خیری اظهار کرد: نصیر لندی در زمینه اثربخشی پپتیدهای زیست ‌فعال مشتق‌شده از تخم پنبه بر عملکرد، خصوصیات لاشه، فعالیت ضداکسندگی تام سرم خون، فعالیت ضداکسندگی دستگاه گوارش، جمعیت میکروبی ایلئوم، توسعه دستگاه گوارش و میزان ترشح زیموژن ‌ها در جوجه‌های گوشتی و مرغان تخم‌گذار فعالیت داشته و نتایج حاصل از پژوهش‌ها را در مجلات علمی معتبر منتشر کرده است.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: بر اساس گزارش Pubons نصیر لندی مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد تا کنون 100 داوری در مجلات ISI انجام داده است که تعداد 49 عدد از این داوری ها مربوط به سال گذشته میلادی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در پایان یادآور شد: از جمله شرایط ورود به دوره پسادکتری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) است و از اتمام دوره دکتری تخصصی بیش از ۵ سال نگذشته باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1178155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =