خودروسازان حق افزایش قیمت ندارند

سازمان حمایت پیرو نامه شورای رقابت در ابلاغیه ای به خودروسازان تاکید کرد که شورای رقابت مسئول ابلاغ قیمتهای جدید خودرو است و خودروسازان راسا مجاز به افزایش قیمت نیستند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسین فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های آرین پارس موتور، ایلیا، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو، فرداموتور، مکث موتور و نورا موتور پارس بر ممنوعیت افزایش قیمت خودرو تاکید کرد.

نگاهداری: زنگ خطر در صنعت خودروسازی کشور به صدا در آمده است

با توجه به نامه شماره ۱۴۶-۰۲-۱۰- ص مورخ ۳۰/‏۰۱/‏۱۴۰۲‬ شورای رقابت مبنی بر ممنوعیت رویه‌های مغایر با دستورالعمل شماره ۵۴۳ شورای مذکور و پیرو مکاتبات صورت گرفته قبل پیرامون جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت به اطلاع می‌رساند، از آنجایی که بر اساس مستندات ارسالی آن شرکت، موضوع بررسی قیمت محصولات تولیدی آن واحد در دستور کار شورای رقابت قرار دارد، مجدداً تأکید می‌گردد هرگونه افزایش قیمت قبل از تعیین تکلیف موضوع فاقد وجاهت قانونی است.

خودروسازان

گفتنی است، صبح امروز نیز شورای رقابت در نامه‌های جداگانه‌ای به وزارت صمت و سازمان حمایت اعلام کرد که هر گونه قیمت گذاری از سوی خودروسازان مجاز نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =