تشکل‌های اسلامی بهترین بستر تبدیل دانایی به توانایی هستند

جلسه هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سید حمید مهدیون مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، در مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید حمید مهدیون مدیر کل اداره تشکل های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: تشکل های اسلامی  مسیر رشد را برای دانشجویان ایجاد می کنند و بهترین بستر تبدیل دانایی به توانایی هستند. چون وقتی کار تشکیلاتی انجام شود روی همه ی ابعاد فکری تاثیر می گذارد.

 مهدیون افزود: انسان مسیر رشد را هم بصورت جسمی هم بصورت معنوی طی می کند، اما زمانی خرسند می شود که مطمئن شود در مسیر رشد قرار دارد.

وی بیان کرد: مسیر رشد انسان چند بعد دارد، یکی از این ابعاد، رشد علمی است مثل وقتی که مدارج علمی را طی می کند. ولی قطعا فرد، تنها با این رشد نیاز هایش اشباع نمی شود و به رشد های دیگری هم نیازمند است مثل رشد اجتماعی که دوست دارد توسط جامعه دوست داشته شود و یا اینکه یک قدمی برای کشورش بردارد.

مهدیون عنوان کرد: دانشجو با عضویت در تشکل های دانشجویی قدرت قانع کردن را فرا می گیرد و به لحاظ علمی باعث افزایش دانش او خواهد شد.

مدیر کل اداره تشکل های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: جوهره ی اصلی کار تشکیلاتی معنویت است و ما باید علاوه برکار تشکیلاتی روی خودمان هم کار کنیم تا به دیگران آسیب نرسانیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد دارای 9 تشکل دانشجویی و دو تشکل استادی در واحدهای شهرکرد، بروجن و فارسان است.

مهرداد یادگاری افزود: هدف از تشکیل تشکل ها اینست که همه ی افراد در جمعی که از نظر افکار و عقاید به هم نزدیک هستند در کنار هم جمع شوند و دغدغه هایشان را منصفانه  بیان کنند.

یادگاری عنوان کرد: بسیاری از سیاسیون و افراد موفق جامعه از درون تشکل های اسلامی رشد کرده و به مسئولیت های کشوری رسیده اند.

وی بیان کرد: تشکل های اسلامی به عنوان قلب تپنده ی دانشگاه ها هستند.

یادگاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راه های مقابله با دشمنان انقلاب، اظهار کرد: بهترین راه برای مقابله با دشمن جهاد تبیین است و یکی از بهترین مراکز، دانشجویان عضو تشکل های دانشجویی هستند که در خط نظام اسلامی با اندیشه های متفاوت به مسیر بالندگی خود ادامه می دهند.

دیدار ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با مدیر کل اداره تشکل های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1178954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =