تعیین‌تکلیف بازماندگان رتبه‌بندی معلمان به‌زودی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته‌اند که به زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در ابتدای ورود خود به استان خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های راهبردی دولت ارتباط مستقیم با مردم و تعامل پیوسته و منسجم با جامعه است چرا که بدون حضور در بین مردم و شنیدن کلام آنان و اطلاع دقیق از مشکلات تحول محقق نمی شود.

صحرایی: معلمان خبرهای خوبی را روز معلم خواهند شنید

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای پیش بردن طرح رتبه بندی معلمان در سطح کشور خاطرنشان کرد: بخشی از کار طرح رتبه بندی هنوز باقی مانده است. تعدادی از معلمان رتبه نگرفته اند که به زودی وضعیت آنها مشخص می شود. همچنین تعدادی نیز که رتبه آنها مشخص شده؛ تخصیص لازم برای آنها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم. 

مراد صحرایی افزود: عده‌ای هم اعتراض داشتند که حق اعتراض در آیین نامه برای این عزیزان دیده شده و در حال بررسی اعتراضات هستیم و در نهایت پس از اتمام بررسی اعتراضات با هماهنگی و همکاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به دنبال اصلاح آیین‌نامه رتبه بندی معلمان خواهیم بود. 

 سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان یادآور شد: نقطه شروع تحولات جامعه از آموزش و پرورش شروع می شود و بر این اساس امروز آموزش و پرورش به یکی از اولویت‌های اصلی دولت مردمی مبدل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =