معاون آموزشی و مهارتی واحد اهواز معرفی شد

با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان، حامد نظری به عنوان معاون جدید آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،آیین تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار و حامد نظری به‌عنوان معاون جدید معرفی و از تلاش‌های بیژن کریمی بیرگانی قدردانی شد.

آغاز آبگیری طرح ۳۶ هکتاری پرورش ماهیان گرمابی در دانشگاه آزاد اهواز

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم به نکات مهم آموزشی و تعامل این حوزه با پژوهش اشاره و با توجه به ریل‌گذاری سند تحول، توسعه رشته‌های مهارتی را اقدامی مهم در راستای تجاری‌سازی علم و همگام با تحولات تکنولوژیک روز برشمرد.

علی افروس اضافه کرد: باید در توسعه رشته‌های مهارتی و مسائل آموزشی و پژوهشی آنقدر پیشرفت داشته باشیم که به راحتی شعار «هر ترم یک مهارت» را سر دهیم طزح پویش و اجرایی کردن آن از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های آینده این دو حوزه باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا کارهای کارشناسی شده و عملیاتی زیادی صورت گرفته که جابه‌جایی رشته در سطح استان خوزستان از مهم‌ترین آنهاست.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز هم با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، محمد جهان‌بین فرمانده بسیج حوزه شهید رجایی استانداری خوزستان، معاونان، مسئولین دانشگاه و جمعی از بسیجیان برگزار و حسن کاظمی به‌عنوان فرمانده بسیج کارکنان معرفی و از تلاش‌های عباس کرمی قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم گفت: بسیج نماد انقلاب و دین است و هرچه در این راستا قدم برداریم انقلاب را قوی‌تر و پایبندی به دین بیشتر می‌شود و این موجب افتخار است که در رکاب انقلاب اسلامی و دین در سنگر دانشگاه گام برداریم.

افروس افزود: با توجه به تخریب دین توسط شیاطین غرب وظیفه‌مان چند برابر بوده و افزایش روحیه بسیجی از نکات مهم و حائز اهمیت است.

جهان‌بین فرمانده بسیج حوزه شهید رجایی استانداری خوزستان هم بخشی از فعالیت‌های مهم این حوزه را بیان کرد و پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را از فعال‌ترین‌های استان خوزستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =