وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس، هراز و فیروزکوه

ترافیک در محورهای شمالی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، و آزادراه قم - تهران سنگین است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور نشان می دهد که تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده های مکارود ، پل دزدبن ، هزارچم ، سیاه بیشه ، پیچ سرهنگ و حدفاصل آدران تا وینه سنگین است.

وضعیت جاده‌ها/ اعمال محدودیت ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر(شمال به جنوب) روان است.

ترافیک در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده بایجان ، حدفاصل گزنک تا آب اسک و محدوده پیست آبعلی و ترافیک سنگین در مسیر(رفت و برگشت) محدوده های شاهاندشت و سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده دماوند، محورقدیم و آزادراه پردیس – تهران و محدوده جاجرود دارای ترافیک سنگین است.

تردد در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نشان می دهد که ترافیک در آزادراه تهران – کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک، آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده های پل کردان ، کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران محدوده های حاجی آباد و رودک و محور برغان – کردان و بالعکس دارای ترافیک سنگین است.

همچنین محور چالوس مسیر (رفت و برکشت)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۹ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، از ساعت ۸ تا ۱۷ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور غیر شریانی گیلانغرب – سومار مسدود است.

بر اساس این گزارش، محورهای لاسم - ارجمند، سی سخت - پادنا، هشتگرد - طالقان دارای انسداد فصلی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =