مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از فناوری‌های نوین ساخته می‌شود

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت «گروه اول راه‌آهن چین» گفت: به دنبال این هستیم که از فناوری‌های نوین در ساخت و ساز مسکن استفاده کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی با هیئتی از مهندسان شرکت «گروه اول راه‌آهن چین» صبح دیروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی متولی ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به شیوه دانش بنیان شد

در این نشست که به منظور فراهم کردن مقدمات اجرای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و اعضای هیأت علمی برگزار شد، گزارشی از تاریخچه تأسیس و فعالیت شرکت چینی و نحوه ساخت مسکن توسط این شرکت ارائه شد.

صابونی در ادامه، با تأکید بر اهمیت مسکن برای کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال استفاده از فناوری های جدید برای ساختمان‌سازی هستیم. همچنین سرعت، کیفیت و قیمت ساخت مسکن برای دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی اخذ مجوز و تأییدیه از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن را برای این صنعتی‌سازی لازم دانست.

در این جلسه پس از بحث های ابتدایی درخصوص نحوه مشارکت برای ساخت مسکن، مقرر شد جلسات بیشتری با حضور کارشناسان و متخصصان امر برای بررسی جزئیات امر برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =