همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون برگزار شد/ ناامیدی مردم، هدف اصلی دشمن

دبیرکل جنبش عهدالله عراق گفت: در جنگ نرم هدف دشمنان برجسته‌کردن مشکلات کشور و به دنبال آن تلاش برای ناامیدی مردم است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، دبیر جنبش عراق و خانواده‌های شهدای شاخص فاطمیون و رهبران، جمعی از فرماندهان و جوانان جبهه مقاومت از هفتاد ملیت جهان برگزار شد.

حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به تل آویو/ فرودگاه بن‌گوریون تعطیل شد

حجت الاسلام والمسلمین پورهواشمی، دبیر کل جبهه جهانی شباب المقاومه در رابطه با هدف از تشکیل جبهه جهانی شباب المقاومه اظهار کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه، جریانی است تکلیف مدار که به اقتضای شرایط در میدان‌های نبرد نظامی، سلاح و در جهات علمی، قلم به دست میگیرد و در میدان محرومیت زدایی و حوادث طبیعی از هر اقدامی برای پاک‌کردن اندوه از چهره مستضعفین دریغ نمیکند.

وی خاطرنشان‌کرد: هدف اصلی جبهه مقاومت، سرعت بخشیدن به نابودی غده سرطانی منطقه، رژیم صهیونیستی است؛ درواقع امروز دو جریان شباب المقاومت و فاطمیون در کنار یکدیگر گرد هم آمدند تا برای تحقق آرمان‌های بلند اسلام و منویات حضرت امام خامنه‌ای هم عهد شوند و به جوانان حامی مقاومت آینده‌ای روشن را نوید دهند.

 دبیر کل جبهه جهانی شباب المقاومه تاکید کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه پس از ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) نیز به عنوان یکی از جریانات اصلی در دفاع آن حضرت ایفای نقش خواهد کرد و تا روز شهادت متوقف نخواهد شد.

آیت الله محسن اراکی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبریضمن تاکید بر اینکه مقاومت راهی است که سرانجامش جز پیروزی نیست بیان کرد: مقاومت چند عنصر اصلی دارد: اولین آن آمادگی برای ایثار است. همچنین در قرآن بین مومنان و خدا به دو میثاق اشاره شده است: یک میثاق اطاعت خدا دو میثاق نصرت خدا.

 وی تصریح کرد: نتیجه جبهه مقاومت نیز جز این دو مژده بزرگ نیست: مژده نصرت و مژده فتح قریب.  و در صورت رعایت چند شرط اساسی این دو مژده به ما خواهد رسید. اول اطاعت خداوند و برای او جنگیدن، ایستادگی کردن، تحمل و رنج کشیدن و یک دل بودن. دوم از ایثار مضایقه نکردن. اگر ما به این دو حالت وفادار بمانیم خوف و حزن آنچه از دست رفته است در ما ازبین خواهد رفت. 


عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: جبهه مقاومت از آنچه در راه خدا میدهد نگران نیست. در واقع اگر امروز ما در فلسطین شهید دادیم این شهادت به معنی از دست دادن نیست این بر سرمایه افزودن است؛ زیرا مهم‌ترین نوع انفاق، انفاق جان است‌ و خالص‌ترین آن، انفاق از آنچه دوست داریم. 

آیت الله محسن اراکی تشریح کرد: پیام ما به مردم غزه این است که همه جهان اسلام و آزادگان دنیا پشتیبان شما هستند مطنئن باشید نصرت از آن شماست. در جنگ علیه صیونیسم‌ها ایستادگی کنید و با قدرت پیش روید.

سید هاشم الحیدری، دبیر کل جنبش عهدالله ضمن تاکید براینکه امروز هدف دشمنان ناامیدکردن مردم است اظهارکرد: در جنگ نرم  هدف دشمنان برجسته‌کردن مشکلات کشور و به دنبال آن تلاش برای ناامیدی مردم است.  البته این بدین معنا نیست که در ایران مشکلات وجود ندارد اما بدون شک امروز ایران از جهت پیشرفت در کل میادین در وضعیت مطلوبی نسبت به بسیاری از کشورهای جهان قرار دارد.

سید الیاس از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون، پیرامون نحوه شکل‌گیری این جریان گفت: فاطمیون جریانی است که ده سال قبل با انگیزه الهی و بینش عمیق برآمده از نگاه امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و متفکرانی از جنس شهید بهشتی، مطهری و محمد باقر صدر شکل گرفت.

او افزود: این جریان با یاری اهل بیت(ع) در میدان‌های مجاهدت در برابر استکبار خوش درخشید و رفته رفته نگاه دوست و دشمن را به خود متوجه ساخت. یکی از اهداف فاطمیون نابودی اسرائیل است. 

وی ادامه داد: جریان فاطمیون مرز ندارد و اگر هر کسی در هر نقطه از این کره خاکی، تفکر فاطمی را دنبال کند و به آن علاقه‌مند باشد، عضوی از فاطمیون است.

 فرمانده ارشد تیپ فاطمیون در پایان اظهار کرد: این جریان امروز صرفا یک جریان نظامی نیست بلکه یک جریان تمدنی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و رسانه‌ای بر پایه یک ایدئولوژی عمیق است. جریان فاطمیون نسبت خود را با نسل نوین جهانی مشخص کرده و از آمادگی کامل بر این نبرد تمدنی برخوردار است.

خبرنگار: فاطمه دده‌بیگی

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1181054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =